فرماندار: 58 شعبه اخذ رای در دلیجان تدارک شد


فرماندار: 58 شعبه اخذ رای در دلیجان تدارک شد

خمین - ایرنا - فرماندار دلیجان گفت: 58 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه جاری در این شهرستان پیش بینی شده است.

«وحید براتی زاده» روز یکشنبه در نشست با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی دلیجان، افزود: از این شمار شعبه اخذ رای، ۱۰ شعبه سیار و پنج شعبه ثابت برای جمع آوری آرای مردم در مناطق روستایی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب سیار روستایی از خودروهای سنگینی که امکان فاصله گذاری اجتماعی در آنها وجود دارد، استفاده می شود.
فرماندار دلیجان گفت: شعب اخذ رای در این شهرستان از سوی کارشناسان بهداشت مورد بازدید مستمر قرار می‌گیرد تا پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل برای مقابله با شیوع کرونا رعایت شود.
وی تاکید کرد: سلامت و امنیت شرکت کنندگان و عوامل اجرایی در انتخابات ۱۴۰۰ اولویت کاری مجریان انتخاباتی است.
فرماندار دلیجان اظهار داشت: ۲۷ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در دلیجان و نراق رقابت خود را در عرصه انتخابات آغاز کردند.
وی، شورای روستا را در توسعه این مناطق تاثیرگذار دانست و افزود: وعده‌های تبلیغاتی کاندیداها در چهارچوب وظایف شورا باشد و نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای روستا با صداقت خود را برای مردم معرفی کنند.
فرماندار دلیجان گفت: بر خلاف حوادثی نظیر سیل، زلزله، تحریم و کرونا اقدامات اقتصادی خوبی در مناطق روستایی این شهرستان انجام شده است.
براتی زاده اظهار داشت: مناطق روستایی در این شهرستان دارای امکانات و ظرفیت‌های منحصربه فردی است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر