شرایط حضور در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی


سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه‌ای شرایط حضور در آزمون مرحله دوم المپیادهای...

شرایط حضور در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه‌ای شرایط حضور در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، براساس این اطلاعیه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی برای حضور در جلسه آزمون کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار همراه داشته باشند، اگر به هر دلیل این مدارک را ندارند شناسنامه بدون عکس یا مدارکی مانند رسید کارت ملی کفایت می‌کند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: دانش آموزان کارت ورود به جلسه را پرینت گرفته و همراه داشته باشند، اگر نتوانستند از کارت خود پرینت بگیرند، تصویر کارت را روی تلفن همراه خود داشته باشند تا بتوانند آن را نشان دهند البته دانش آموزان توجه داشته باشند که امکان بردن تلفن همراه در سر جلسه آزمون را ندارند.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه عنوان شده است: اگر دانش آموزان امکان آوردن تلفن همراه را هم ندارند از روی کارت آزمون آدرس حوزه و شماره صندلی خود را روی کاغذی یادداشت کرده و با خود داشته باشند. لازم نیست که کارت آزمون شما در مدرسه مُهر شود.

همچنین در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: دانش آموزان تلاش کرده تا پرینت کارت آزمون را تهیه کنند زیرا افزایش تعداد دانش‌آموزان بدون پرینت کارت می‌تواند موجب سختی برگزاری آزمون در حوزه امتحانی شود.

به گزارش ایرنا، دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه توزیع و دریافت کارت، «بخشنامه نحوه برگزاری آزمون المپیادهای علمی» را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش مطالعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403