مسابقه بزرگ فرهنگی و بین المللی حدیث کرامت برگزار می شود


مسابقه بزرگ فرهنگی و بین المللی حدیث کرامت برگزار می شود

مسابقه بزرگ فرهنگی و بین المللی حدیث کرامت با مشارکت حوزه های علمیه خواهران و اعتاب مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) مسابقه بزرگ فرهنگی و بین المللی حدیث کرامت در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

در این مسابقه ۸۸۸ هدیه ارزشمند شامل کمک هزینه سفر به شهرهای مقدس مشهد و قم و هدایای نفیس و متبرک دیگر به برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در بخش «عمومی» مسابقه حدیث کرامت در دو بخش کتابخوانی و پاسخ به سؤال کلیپ روزانه مسابقه، بخش «کودک» با معرفی کتاب (ابرک) از سه روش پاسخ به سؤالات مسابقه، ارسال خلاصه کتاب و یا ارسال صوت قرائت بخشی از این کتاب و بخش «نوجوان» در دو بخش مسابقه کتابخوانی و شرکت در مسابقه خاطره دخترانه، در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه با همکاری حوزه های علمیه خواهران، اعتاب مقدس امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و شاهچراغ(ع) و همچنین اوقاف و امور خیریه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، رادیو معارف، شهرداری قم، صدا و سیما، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، انجمن علمی داش آموزان و کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه حدیث کرامت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/و https://haram.razavi.ir/مراجعه کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول