مهرعلیزاده: رئیس دولت سیزدهم باید مسایل اقتصادی را درک کند


مهرعلیزاده: رئیس دولت سیزدهم باید مسایل اقتصادی را درک کند

مراغه- ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری آینده باید مسایل اقتصادی و روابط بین‌المللی را به خوبی درک کند.

محسن مهرعلیزاده روز یکشنبه در ستاد مرکزی انتخاباتی خود در زادگاهش، مراغه اظهار داشت: باید در مسیر تعامل با کشورهای جهان و تنش‌زدایی با دنیا حرکت کنیم زیرا جامعه ایران لایق زندگی بهتری است.

وی اظهار داشت: در دین مبین اسلام و حتی قوانین بین‌المللی چیزی به نام درگیری با کشورهای دیگر و دعوا با آنها معنی ندارد لیکن اگر کشور یا قدرتی چشم طمع به میهن اسلامی داشته باشد با ایستادگی ملت بزرگ ایران مواجه می‌شود که هزاران شهید گلگون‌کفن، گواه همین اقتدار و ایستادگی ما به شمار می‌رود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: عقب‌ماندگی‌ها در طول بیش از ۴۰ سال گذشته به دلیل ضعف مدیریتی ایجاد شده و اگر امروز عقلانیت بر تصمیم‌های کشور حاکم نباشد، مشکلات حل نمی‌شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: اکنون ملت ایران مخالف دروغگویی و خواهان تعامل سازنده با دنیا، بهبود اشتغال، تولید و اقتصاد هستند و این مسایل از طریق تنش با دنیا حل‌شدنی نیست.

موضع‌گیری مهرعلیزاده نسبت به کمپین «نه به رای»

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شنیده‌ام که ورشکستگان سیاسی و مزدوران خارج‌نشین کمپین «نه به رای» راه‌انداخته‌اند که باید به آنان بگویم «شما غلط می‌کنید؛ شما بازماندگان همان افرادی هستید که تیشه به ریشه ایران زده‌اید و اکنون علیه ملت ایران اقدام می‌کنید.»

مهرعلیزاده خطاب به حامیان این پویش در خارج از کشور اضافه کرد: شما به چه حقی برای ایران اسلامی تعیین تکلیف می‌کنید و و می‌خواهید تصمیم بگیرید؟

وی اظهار داشت: این سخنان را کسانی می‌گویند که روح و جسم خود را فروخته‌اند و اکنون علیه کشورمان جوسازی می‌کنند؛ در حالی که هنوز آثار شکنجه ستمشاهی بر تن ملت این مرز و بوم وجود دارد.

مهرعلیزاده در مورد زادگاهش چه گفت؟

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به واسطه حضورش در عرصه انتخابات از اعتبار و آبروی خود برای توسعه و بالندگی کشور مایه گذاشته، بیان کرد: بنده در زمان تصدی معاونت ریاست‌جمهوری طرح‌های بزرگی برای توسعه منطقه آذربایجان و این شهرستان بررسی کرده‌ام.

«مهرعلیزاده» با تاکید بر اینکه در آن دوران برای اجرای طرح احداث مسیر گردشگری «یایشهری» به «کندوان» تلاش کرده، بیان کرد: فعالیت و تلاش در خطه آذربایجان همواره افتخاری برای بنده بوده اما توفیق خدمت به دست نیامده است.

وی ادامه داد: در دولت آقای روحانی با وجود تعصبی که نسبت به آذربایجان داشتم، فرصت خدمت به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی برای بنده میسر نشد.

«مهرعلیزاده» این را هم مورد تاکید قرار داد که اگر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مراغه و سایر شهرهای خطه آذربایجان سرمایه‌گذاری شده بود، مردم این منطقه در تامین درآمد و معیشت خود در سطح فعلی نبودند.

به گزارش ایرنا «محسن مهرعلیزاده» در بدو ورود به مراغه در گلزار شهدا حضور یافت و پس از آن در سطح شهر پیاده‌روی کرد و در نهایت به سوی محل سخنرانی خود در محل سابق سینما ارشاد مراغه رفت.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سابقه معاونت رئیس‌جمهوری و ریاست سازمان تربیت بدنی در دولت خاتمی و نیز استانداری خراسان و اصفهان را در کارنامه خود دارد و در سال ۱۳۸۴ نیز نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بود.

وی متولد مراغه و طی سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ فرمانده سپاه مراغه بود و سابقه ریاست سازمان مستضعفان و جانبازان کشور را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در