آذربایجان غربی از استان‌های نمونه در رفع مشکلات خانواده ایثارگران است


آذربایجان غربی از استان‌های نمونه در رفع مشکلات خانواده ایثارگران است

ارومیه- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: این خطه مرزی از استان های نمونه در رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در کشور به شمار می رود.

کاظم خبازی روز یکشنبه در آیین تجلیل از دختران ایثارگران و شهدا در آذربایجان غربی، افزود: احترام به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران و همچنین حل مسایل و مشکلات فرزندان این عزیزان از وظایف مهم دولت‌مردان است.

وی اضافه کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس و نیز حراست از حرم جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با نثار خون خود امنیت و آرامش را به کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: امنیت استان زبان‌زد عام و خاص بوده و امنیت حاکم بر منطقه و استان که توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سایر ارگان‌ها تأمین می‌شود، دلیلی بر آرامش و آسایش منطقه است.

این برنامه به همت امور بانوان و خانواده استانداری به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در پایان این برنامه از دختران شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس