تعدد لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان یک امتیاز است


تعدد لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان یک امتیاز است

رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف ما ایران 1400» شیراز با اشاره به تعدد لیست‌های اصولگرایان برای ششمین دوره انتخابات‌ شوراها در این کلانشهر گفت: حضور سه لیست اصلی از این جریان را یک امتیاز می‌بینیم و معتقد هستم مردم به این درک اجتماعی رسیده‌اند که انتخاب را به خود آنها واگذار کنیم.

محمدهادی ناجی یکشنبه ۲۳ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید فضای انتخابات را برای حضور همه تشکل‌ها باز کنیم، تاکید کرد که امروز مردم از کاندیداها برنامه می‌خواهند و گروه و ائتلافی برنده خواهد بود که با برنامه و قدرتمند در صحنه رقابت حاضر باشد.

ناجی گفت: ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰ با شعار اقدام و عمل پا به عرصه انتخابات گذاشته و اساس کار خود را اراده انجام کار قرار داده است، لذا در روند برنامه ریزی‌ها به دنبال تغییر صفر تا صدی سیاست‌های کلان نیستیم بلکه متناسب با برنامه‌های علمی و مطالبه مردم و با پاسخگویی به نیازهای شهر اقدامات را دنبال خواهیم کرد.

این فعال اصولگرا با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم باید استقلال شهرداری و شورا حفظ شود، گفت: شهرداری باید ضمن تعامل خاص با تمام دستگاهها برای بهبود روند استقلال مدیران شهر نیز تلاش کند.

ناجی خاطرنشان کرد: در این ائتلاف بر خلاف دیگر لیست‌ها انتخاب گزینه‌ها بر اساس روابط نبوده و در یک شورای تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و براساس معیارهای تعریف شده در مصاحبه امتیاز بندی و دسته بندی آنها، افراد انتخاب شده‌اند و امروز نیز قضاوت را به مردم می‌سپاریم و تنها یک نکته مهمتر متذکر می‌شویم که آزموده را آزمودن خطاست.

او تاکید کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا دغدغه مندان پای کار مدیریت شهر بیایند.در همین راستا استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه، ایجاد اتاق فکر و توجه به پتانسیل‌های شهر شیراز به صورت علمی تخصصی در دستور کار برنامه‌های منتخبان این ائتلاف خواهد بود.

ناجی‌ توزیع عدالت اجتماعی و خدمات در تمام نقاط شهر، توجه به مباحث زیرساختی حوزه حمل و نقل و عمومی، ساماندهی مشاغل، تجمیع و متمرکز کردن مطب پزشکان، حمایت از گردشگری و پایان نامه‌های مرتبط با آن، محله محوری و تعامل و ارتباط مستقیم با مردم را از عمده برنامه‌های این ائتلاف اعلام کرد و گفت: لیست این ائتلاف خالی از هرگونه حواشی و روابط و مبتنی بر ضوابط بوده و لیستی بسیار قوی از نظر شاخص‌ها است.

عضو شورای راهبردی «ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰» نیز با اشاره به نحوه شکل گیری این ائتلاف و با بیان اینکه رویکرد آن مبتنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: با اعتقاد به اینکه هر کاری را باید به اهلش واگذار کرد، وارد این عرصه شده‌ایم و مجمعی ۲۵۰ نفره از پیشکسوتانی که دارای تجربه، تعهد و سلامت نفس بودند را به عنوان مجمع عمومی این ائتلاف انتخاب کردیم.

محمدتقی عراقی با یادآوری اینکه این ائتلاف دارای شورای مشورتی ۱۶ نفره و ۳۵ نفر معاونت است خاطرنشان کرد: این ائتلاف برای ششمین دوره از انتخابات، ۱۴۰ نفر را به مصاحبه امتحان کتبی دعوت کرده و از بین ۲۶ نفر پذیرفته شده، ۱۳ نفر را با رای شورا به عنوان نمایندگان مورد حمایت این ائتلاف معرفی کرد.

عضو شورای راهبردی «ائتلاف ایران ما ۱۴۰۰» تخصص، تعهد، تحصیلات، پاکدستی، جوان بودن و داشتن روحیه انقلابی را از جمله معیارهای انتخاب این افراد اعلام کرد و گفت: این ائتلاف از کاندیداها هیچی پولی دریافت نکرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا