سجل مستطیل سبز لرستان خط قرمز است


سجل مستطیل سبز لرستان خط قرمز است

خیبر باسابقه‌ترین تیم فوتبال در لرستان است و سال 1363 تأسیس شد و در یک دهه گذشته بعد از چندین سال دوری از مستطیل سبز بار دیگر فعالیت خودش را در این رشته پرطرفدار دنبال می‌کند.

سجل فوتبال لرستان در یک دهه گذشته حضور در لیگ‌های دسته سه، دو و یک باشگاه‌های کشور را تجربه کرده و امسال نیز می‌توان گفت مدعی صعود به لیگ برتر است(رده هفتم جدول و ۵ امتیاز اختلاف با تیم‌های اول و دوم) و در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی نیز حضور دارد.

خیبر که در دو سه سال اخیر به مسعود عبدی از کارآفرینان خوشنام لرستانی واگذار شده این فصل با خرید امتیاز اروند خرمشهر راهی لیگ آزادگان شد وگرنه باید در لیگ دو فعالیت می‌کرد، هر چند تا هفته پایانی لیگ دسته دوم شانس صعود به لیگ یک را داشت اما خیبر به لیگ آزادگان صعود نکرد.

نماینده لرستان با کنار گذاشتن مهرداد خادمی که چندین سال هدایت این تیم را در روزهای سخت به عهده داشت، وارد مذاکره با امیدرضا روانخواه شد و بازیکن سابق استقلال، سکان خیبر را در دست گرفت، البته آن زمان بحث حضور خیبر در لیگ دسته دوم مطرح بود.

پس از اینکه خیبر راهی لیگ یک شد، قضیه فرق کرد و با اینکه ۴ امتیاز از ۴ بازی نخست به دست آورد، عبداله ویسی جای روانخواه را گرفت و به دنبال آن حاشیه‌هایی ایجاد و صحبت‌های ضدونقیضی مطرح شد که خبری از صحت و سقم نبود.

این حواشی هنوز هم وجود دارد و بعضاً سر باز می‌کند و هرازچند گاهی کادر و برخی از بازیکنان قبلی ادعاهایی مطرح می‌کنند و در مقابل مسئولان باشگاه خیبر سکوت اختیار کرده و می‌گویند برای همه کارهایشان مدرک دارند.

حالا که خیبر شرایط به نسبت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ یک دارد، بهترین تیم دور برگشت است و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی نیز صعود کرده این حواشی و ادعاها بیشتر شده است.

این حواشی، علاقه‌مندان فوتبال لرستان را آزرده خاطر کرده و می‌گویند خیبر خط قرمز ما است و امید می‌رود برخی دست از ایجاد حواشی بکشند و اجازه دهند سجل مستطیل سبز لرستان در آرامش به کار خودش ادامه دهد و برای رویای صعود به لیگ برتر گام بردارد.

خیبر به حدی هوادار دارد که حتی در ایام کرونایی نیز این تیم را تنها نمی‌گذارند و جمع زیادی از آنان با رفتن روی پشت بام ساختمان‌های اطراف ورزشگاه تختی خرم‌آباد بازی‌های این تیم را مشاهده می‌کنند و به تشویق می‌پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج