ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان


ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان مطلبی است که اگر علاقه مند به داستان های عجیب و غریب و روحهای سرگردان دارید پیشنهاد می کنم مطالعه کنید و اگر موفق به سفر به این شهرها را داشتید در این هتل ها اقامت کنید و از ترستان لذت ببرید .با وجود انبوهی […]

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان مطلبی است که اگر علاقه مند به داستان های عجیب و غریب و روحهای سرگردان دارید پیشنهاد می کنم مطالعه کنید و اگر موفق به سفر به این شهرها را داشتید در این هتل ها اقامت کنید و از ترستان لذت ببرید .با وجود انبوهی از داستان های عجیب و غریب که پیرامون برخی هتل ها به خصوص هتل های قدیمی وجود دارد، اصلا تعجبی ندارد که برخی از این اقامتگاه های گردشگری و سفر تبدیل به جاذبه های ترسناک جهان شوند. مطمئنا هتل های ترسناک و تسخیر شده بیشتر به فیلم های هالیوودی و قصه های جن و پری شباهت دارند. ولی گزارش ها و شایعات زیادی پیرامون برخی هتل ها وجود دارد که نشان می دهد، این هتل های ترسناک علاوه بر میهمانان عادی، پذیرای برخی میهمانان خاص تر نیز هستند!

ترسناک ترین و وحشتناک ترین هتل های دنیا هتل هایی هستند که به دلیل مشاهده اتفاقات عجیب و غریب شهرت زیادی کسب کردند. با وجودی که افراد زیادی در پی این رخدادها تصمیم گرفتند به حقیقت ماجرا پی ببرند، ولی نتوانستند. در همین حال، همچنان تا همین حالا بسیاری از کارکنان هتل ها و اقامتگران گزارش اتفاقات ترسناکی را می دهند. گزارش هایی که در مورد صحت و سقم آنها همچنان ابهام وجود دارد. همین نیز باعث می شود که هر کسی که شبی را در این هتل ها می گذارند، با چشمان باز بخوابد! شاید مشهورترین مورد از هتل های ترسناک هتلی باشد که استیون کینگ، نویسنده مشهور شبی را در آن گذارند و اتفاقاتی که آن شب برای او رخ داد الهام بخش کتاب مشهور او «درخشش» بودند.

هتل استنلی

از هتل استنلی، کلرادو به عنوان یکی از تسخیرشده ترین هتل های جهان و آمریکا یاد می شود. هتل استنلی همان هتل ترسناکی است که الهام بخش رمان «درخشش (The Shining)» اثر فراموش نشدنی استیون کینگ بود. رمانی که به سرعت یک اقتباس سینمایی درخشان از آن به کارگردانی استنلی کوبریک و بازی مبهوت کننده جک نیکلسون انجام گرفت.

هتل استنلی در سال ۱۹۰۹ شروع به کار کرد. در آن زمان این هتل بدل به اقامتگاهی برای اقشار مرفه و ثروتمندانی شده بود که برای تغییر آب و هوا به منطقه سفر می کردند. ولی حالا تصور می شود که ارواح بسیاری از این میهمانان و کارکنان سابق هتل پس از گذشت بیش از ۱ قرن همچنان در همان پاتوق سابق باقی مانده باشند. بسیاری از میهمانان هتل گزارش داده اند که گاهی در نیمه های شب صدای مرموزِ پیانو و خنده های ترسناکی را در راهروهای هتل شنیده اند. تصور می شود این اتفاقات زیر سر ارواح برخی از کارکنان سابق و همینطور میهمانان هتل باشد که با وجودی که مدت ها قبل از دنیا رفته اند، همچنان خیال خارج شدن از محل اقامت مورد علاقه خود را ندارند!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

بوتیک هتل مالاگا

مالاگا امروزه در نوع خود یکی از بوتیک هتل های ویژه است که همچنان پس از قرن ها به حیات خود ادامه می دهد. بوتیک هتل ها آن دست هتل هایی هستند که سبک معماری و طراحی های هنری خاصی در ساخت آنها به کار رفته است. بوتیک هتل مالاگا که حالا از آن به عنوان یکی از ترسناک ترین هتل های جهان یاد می شود چنین است. این بوتیک هتل تاریخی در ایالت آلاباما در جنوب آمریکا همچنان دوران جنگ داخلی آمریکا (در سال های ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵) را تداعی می کند. هتل مالاگا دارای ۳۹ اتاق و حیاطی وسیع به همراه برخی از وسایل و اثاثیه عتیقه از دوران ویکتوریا (از ۱۸۳۷ تا اواخر قرن نوزدهم) است.

گفته می شود هتل مالاگا در اصل متشکل از دو خانه بود که دو داماد خانواده برای دو خواهر به عنوان هدیه ازدواج خریداری کرده بودند. به همین جهت شایعات حاکی از آن است که این خواهران هیچ وقت منزل خود را ترک نکردند. بسیاری از میهمانان ادعا کردند گاهی شب ها شبح بانوی سفیدپوشی را دیده اند که به آرامی از راه پله ها بالا رفته و در غبارِ چراغ ها و لوسترها ناپدیده شده است. بسیاری از اقامتگران هتل نیز از خاموش و روشن شدن لامپ ها و جابجایی وسایل اتاق ها گفته اند.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل مونت واشنگتن

هتل مونت واشنگتن در واقع یک مجتمع اقامتی عظیم است که در برتون وودز، نیوهمپشایر آمریکا قرار گرفته است. در این هتل روحی وجود دارد که شب ها از راهروها عبور می کند و به آرامی به درها می کوبد. این روح بدون دعوت وارد اتاق می شود و هر وسیله ای که لازم داشته باشد را بر می دارد. تصور عمده بر این است که این روح سرگردان متعلق به خانمی به نام کارولین استیکنی باشد که در سال ۱۹۳۹ درگذشته است.

بسیاری از کارکنان هتل عنوان کرده اند که کارولین خانم متشخص، کاملا سنتی و با حجب و حیایی است. به همین دلیل میهمانان چندان نگران گم شدن وسایل خود نیستند چون کارولین مدتی بعد وسایل آنها را سرجای اولشان می گذارد. بیشترین موارد مشاهده روح کارولین ملقب به «پرنسس» در اتاق ۳۱۴ اتفاق افتاده است. جایی که همچنان تخت خواب چهارستونه متعلق به دوره ویکتوریای پرنسس قرار دارد. برخی از اقامتگران خوش شانس نیمه های شب کارولین را دیده اند که گوشه تخت نشسته و با مهربانی به آنان چشم دوخته است!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل اومنی گرو پارک

در سال های دهه ۱۹۲۰ بود که در هتل اومنی گرو پارک زنی به طرز مرموزی جان سپرد. جسد این زن جوان که در اتاق ۵۴۵ در طبقه پنجم هتل اقامت داشت، در محوطه هتل پیدا شد. از شواهد بر می آمد که او از پنجره اتاق به بیرون پرت شده است. ولی هیچ وقت مشخص نشد که او خودکشی کرده یا به قتل رسانده شده است. اکنون که نزدیک به یک قرن از آن حادثه دلخراش می گذرد، همچنان کارمندان و میهمانان هتل از حضور او در هتل خبر می دهند. بسیاری عنوان کرده اند که شبح زنی با لباسی صورتی را دیده اند. به همین جهت به این روح لقب «بانوی صورتی پوش» را داده اند.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل اوتساگا

هتل یا مجتمع اقامتی اوتساگالا با وجود بیش از ۱۰۰ سال قدمت و شایعات زیادی که پیرامون آن وجود دارد، مکان ایده آلی برای حضور ارواح و موجودات ترسناک است. حضور بسیاری از شکارچیان روح و محققان ماوراء الطبیعه (پارانرمال) نیز گواهی بر این مدعاست. اوتساگالا پیش از اینکه تبدیل به یک هتل شود، یک مدرسه شبانه روزی دخترانه بود. خانواده های منطقه دختران خود را برای دوران زمستان به این مدرسه شبانه روزی می فرستادند. به همین جهت جای تعجب نیست که همچنان بسیاری از اقامتگران هتل صدای خنده های دانش آموزان سابق را در راهروهای طبقه سوم بشنوند.

از آنجایی که اغلب این ارواح دختران مدرسه ای هستند، ممکن است میهمانان این دختربچه های بدجنس گاهی سر به سر میهمانان بگذارند. بسیاری از میهمانان عنوان کرده اند که ناگهان از جایی نامعلوم کسی صدایشان زده است یا اینکه خنده هایی آزاردهنده ترس و دلهره را به جانشان انداخته است! شکارچیان ارواح و محققان ماوراء الطبیعه هم طی سال های اخیر به لطف تجهیزات مدرن تحقیقات زیادی را برای روشن شدن منشأ این اتفاقات غیرمنتظره انجام داده اند. در گزارش این تحقیقات اغلب از انواع اصوات و نجواها و حضور اشباح و سایه های مرموز و ناشناخته صحبت به میان آمده است. گفته می شود، کانون اصلی این اتفاقات غیرمنتظره در اتاق های طبقات دوم، سوم و پنجم است.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل اومنی هومستید

در هتل اومنی هومستید، یکی از قدیمی ترین مجتمع های اقامتی آمریکا که قدمت آن به سال های ۱۷۶۶ باز می گردد، زن جوان بیماری پس از آنکه نامزدش درست روز عروسی او را تنها گذاشت و رفت، به زندگی خود پایان داد. از آن روز تلخ در اوایل قرن بیستم بیش از ۱۰۰ سال می گذرد، ولی روح این عروس بیچاره همچنان در طبقه چهاردهم سرگردان است. عروس تنها گاهی جلوی میهمانان و کارمندان هتل را می گیرد و از آنها ساعت را می پرسد تا به وقت آمدن نامزدش حاضر باشد.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل پوسادا سانتافه

هتل پوسادا سانتافه یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین هتل های دنیا می باشد .در هتل پوسادا سانتافه همچنان پس از قرن ها روح مادری افسرده زندگی می کند. جولیا استاب، بانوی آلمانی تباری بود که شوهر تاجرش در سال ۱۸۸۲ برای خانواده عمارتی باشکوه ساخته بود. ولی جولیا پس از مرگ فرزند هشتمش که اندکی پس از تولد از دنیا رفت، دچار فروپاشی عصبی و نهایتا یک افسردگی شدید شد. او مدت ها در اتاقش می ماند و با هیچ کس صحبت نمی کرد. تا اینکه پس از مدتی جسد او را در اتاقش پیدا کردند.

با وجودی که جسد جولیا دفن شد. ولی روح او هیچ وقت آرامش پیدا نکرد. روح او همچنان در اتاق های عمارت سابق که حالا به هتلی با شکوه تبدیل شده سرگردان است. بیشتر اوقات روح جولیا در اتاق شماره ۱۰۰، اتاق خواب سابق خودش حضور دارد. جولیا در زمان حیات عاشق حمام بود. بنابراین همچنان بسیاری از میهمانان از شنیدن شرشر آب خصوصا در هنگام شب شکایت دارند. همچنین بسیاری از اقامتگران و کارمندان هتل عنوان کرده اند که گاهی دیده اند شیرهای آب خود به خود باز و بسته شدند!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل کوئین آنه

هتل کوئین آنه محل اقامت خانم مدیر مدرسه بوده است .همه ارواح قصد ترساندن آدم ها را ندارند. بلکه برخی از ارواح با آدم ها رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای دارند. روح خانم مِری لیک، مدیر سابق مدرسه دخترانه که در سال ۱۸۹۰ در محل هتل فعلی کوئین آنه افتتاح شد، چنین است. گفته شده است که او همچنان از اقامتگرانی که در اتاق شماره ۴۱۰ هتل اقامت دارند کاملا مراقبت می کند. خانم لیک به گفته مردم در زمان حیات مدیر مدرسه ای بسیار دلسوز و مهربان بوده و با دختران مدرسه همچون فرزندان خودش رفتار می کرده است. این مهربانی های خانم لیک به حدی است که حتی برخی میهمانان هتل گزارش کرده اند که بدون اینکه بدانند چطور تمام وسایل چمدان هایشان مرتب در اتاق چیده شده و حتی زمانی که در خواب بودند کسی (بی شک خانم لیک) مهربانانه روی سرشان پتو کشیده است!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل اسپرانزا

هتل اسپرانزا، نیویورک به حق یکی از تسخیر شده ترین و عجیب ترین هتل های جهان است. در این هتل گزارش های زیادی از مشاهده یک روح سرگردان در دست است. بسیاری گفته اند که شب ها بانوی سفیدپوشی را دیده اند که به آنها لبخند زده است. ولی وقتی او را دنبال کرده اند دیده اند ناگهان ناپدید شده است. نکته مرموز در مورد این روح آنکه هنوز هیچ کس از هویت او خبر ندارد. چون ظاهرا کسی نتوانسته او را از فاصله نزدیک ببیند و هر کس هم که تصمیم گرفته او را دنبال کند دست خالی برگشته است.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل فرست ورلد

هتل فرست ورلد از اقامتگاه ابدی ارواح قماربازان پاک باخته!در کوالالامپور، مالزی هتلی مشهور به نام «فِرست ورلد» وجود دارد که گفته می شود می توانید در آنجا با مردگان قمار کنید! فِرست ورلد هتل بسیار زیبایی برفراز رشته کوه تیتیوانگسا است که جنگلی حارّه ای و پارک موضوعی بسیار تماشایی آن را احاطه کرده است. ولی علاوه بر این جاذبه های دیدنی، تماشایی ترین جاذبه هتل چیزی جز اتفاقات خارق العاده و ماوراء الطبیعه آن نیست.

گزارش های زیادی حاکی از آن است که بسیاری از اقامتگران که در هتل فرست ورلد کوالالامپور اقامت کرده اند به خصوص در اتاق ۷۳۲۱ به دلیل آزار و اذیت ارواح سرگردان دچار بی خوابی های مکرر شده اند. گمان می رود این شبگردان همان ارواح قماربازانی باشند که سال ها قبل در کازینوهای هتل پول های هنگفتی را به باد داده اند و همچنان مشغول آه و افسوس هستند!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل بورچیانتی

هتل بورچیانتی در فلورانس، ایتالیا محل اقامت مورد علاقه بنیتو موسولینی ملقب به «دوچه»، دیکتاتور سابق ایتالیای فاشیست بود. البته موسولینی بعد از مرگ دیگر به پاتوق مورد علاقه اش بازنگشت. بلکه گفته می شود در این هتل ترسناک روح پیرزن مهربانی زندگی می کند (البته اگر زندگی تعبیر درستی باشد!) که گاهی او را روی یکی از کاناپه های لابی هتل در حال بافتنی کردن دیده اند. این پیرزن که قبلا از خدمتکاران هتل بوده حتی گاهی صبح ها در تمیز کردن اتاق های هتل به کارکنان و نظافتچی های هتل کمک می کند.

ترسناک ترین اتاق به عقیده بسیاری اتاق مجلل فِرسکو (نقاشی های دیواری) است. جایی که سقف با انواع لوسترها و نقاشی های زیبا تزئین شده که شب ها جلوه ای وهم آور دارند. آن دسته از مسافران شجاعی که توانسته اند یک شب را به سلامت در این دخمه مرموز سپری کنند بارها عنوان کرده اند که شب ها موجودی ماورایی را با نفس های سرد و دست های یخ زده دیده اند که بر صورتشان بوسه زده و آنان را نوازش کرده است!

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل راسل

هتل راسل پاتوق ابدی دریانوردان ،هتل راسل در سیدنی استرالیا همیشه حس و حال حضور روی عرشه کشتی در کنار ملوان ها و دریانوردان را دارد. البته این امر به دلیل معماری خاص یا طراحی داخلی ویژه آن نیست، بلکه گفته می شود این هتل قدیمی در یکی از محله های قدیمی سیدنی،‌ پاتوق دریانوردان بوده است. هتل راسل سیدنی جایی بود که اغلب مسافران و دریانوردان پس از سفرهای دریایی طولانی مدت برای استراحت به آنجا می آمدند. پس از شیوع طاعون در اوایل قرن بیستم این هتل تبدیل به یک بیمارستان موقت شد. هتل راسل که حالا به یکی از زیباترین بوتیک هتل های سیدنی تبدیل شده، همچنان پذیرای ارواح ملوانان است. به خصوص بسیاری از اقامتگران از شنیدن جر و بحث های ملوانان پر سر و صدا در اتاق شماره ۸ خبر داده اند.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل فرمونت لو شاتو

هتل بسیار مجلل فرمونت لو شاتو در کِبِک، کانادا از آن دست ترسناک ترین هتل های جهان است که یک میهمان ویژه همیشه در آن اقامت دارد. البته منظور حضور افراد شاخص و سیاستمداران، تجار و مشاهیر نیست، بلکه روح سرگردانی است که همچنان در این مکان تاریخی که جز میراث جهانی یونسکو نیز به حساب می آید حضور دارد. این روح کسی نیست جز لوئی دو بویاد دو فروتناک، فرماندار سده هفدهم فرانسه جدید (نام سابق کانادا) که در روزگاری که کانادا مستعمره فرانسه بود بر این منطقه حکمرانی می کرد.

لوئی دو بویاد دو فروتناک در سال ۱۶۹۶ از دنیا رفت. ولی هیچ وقت واقعا محل اقامت خود را ترک نکرد. اکنون که بیش از ۳۰۰ سال از مرگ فرماندار سابق می گذارد، همچنان برخی از اقامتگران هتل عنوان کرده اند که او را دیده اند که متفکرانه با دست های قفل شده پشت سر مشغول قدم زدن در محوطه بیرونی و سالن ها و راهروهای هتل است.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل مک کامی مانور در سان دیه گو

مک کامی مانور نام یکی دیگر از هتل هایی است که در جنوب کالیفرنیا و در شهر ساحلی سان دیه گو قرار دارد. یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده است تا این هتل به عنوان یک اقامتگاه وحشتناک شناخته شود لوکیشن های متفاوتی است که شما باید از آن ها بگذرید و در این مسیر صرفا یک نفر شما را همراهی می کند. بدین صورت که در مسیر تعیین شده صرفا باید دو نفر حضور داشته باشند و حضور افراد متعدد قابل قبول نیست.

در هرکدام از این لوکیشن ها اتفاقات ترسناکی برای شما می افتد. به عنوان مثال ممکن است داخل یک قفس بیافتید یا اینکه به صندلی بسته شده و حتی به خون آغشته شوید!

از طرف دیگر بنیان گذار این هتل با ایجاد صحنه های سینمایی و مختلف، سعی کرده است کاری کند که هیچ کدام از بازدید ها مثل هم نباشد. بنابراین لوکیشن ها همانند یکدیگر نیستند و شما در چند بار بازدید از این هتل با صحنه های متفاوتی رو به رو خواهید شد. از طرف دیگر تم هتل هرساله تغییر می کند و شما ممکن است تحت تجربه های وحشتناکی مانند قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار بگیرید.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل وحشت در لاس وگاس

این هتل یک ماهیت ترسناک ندارد، اما طراحی آن به گونه ای است که در آن از پترن های وحشتناک استفاده شده است. این بنا به مساحت ۱۳۹۳ ساخته شد و برای ساخت آن بیش از ۱۰ میلیون دلار هزینه شده است. فضای این هتل به گونه ای است که ترس و وحشت در میان سالن های آن موج می زند.

همه چیز مصنوعی است، اما خلاقیت و هنر باعث شده اند تا تمامی جسدها و خون های ریخته شده کاملا واقعی به نظر برسند. یکی از عجیب ترین مراسماتی که در این هتل برگزار شده است مراسم عروسی چند زوج جوان می باشد.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

هتل FORT GARRY در وینیپگ

این هتل در وینیپگ کانادا واقع شده است. بسیاری از مسافران و کسانی که حداقل یک شب را در این هتل مانده اند ادعا کرده اند که در طول اقامت خود حضور یک فرد را کنار خود احساس کرده اند. برخی نیز از حضور یک زن در اتاق خود با لباس سفید خبر داده اند.نگهبانان این هتل هم می گویند بارها نشانه هایی از وجود ارواح را در این هتل احساس کرده اند. ماندن در این هتل جرات بسیار زیادی می خواهد. اکنون سال ها است کسی حاضر به اقامت شبانگاهی در این هتل نشده است.

ترسناک ترین هتل های جهان و همنشینی با روحهای سرگردان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا