کارشناس فوتبال یزد: بازی تیم شهید قندی مقابل ماهشهر خوزستان سخت است


کارشناس فوتبال یزد: بازی تیم شهید قندی مقابل ماهشهر خوزستان  سخت است

یزد- ایرنا- یکی از کارشناسان فوتبال یزد گفت: بازی امروز تیم شهید قندی به عنوان نماینده این استان، مقابل شهرداری ماهشهر خوزستان بسیار حساس و در عین حال سخت است و راهیابی به مرحله پلی‌آف لیگ دسته 2 غیرممکن به نظر می‌رسد.

مهدی جاور روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تیم چهار بازی مهم دیگر تا پایان لیگ فصل جاری در پیش رو دارد، افزود: تمامی مسابقات از اهمیت و حساسیت با تیم‌های مختلف برخوردار است و باید برای دفاع از فوتبال یزد برای برد و شکست حریفان با برنامه مناسب اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه امروز ( یکشنبه ) تیم قندی با حریف مدعی خود ، شهردای ماهشهر که در خانه خود میزیان نماینده فوتبال یزد است بازی سختی است، چون حریف برای رسیدن به پلی‌آف و گرفتن انتقام با همه وجود و استفاده از حق میزبانی وارد زمبن می‌شود.

این ورزشی نویس یزدی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری ماهشهر منسجم و آماده است و چون در یزد ۲ بر صفر مغلوب شهید قندی شد، بنابراین برای شکست میهمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند ولی با این وجود نماینده فوتبال یزد می‌تواند از همان ابتدا با کشاندن بازی در زمین میزبان، برنامه های خود را انجام دهد .

جاور تصریح کرد: کادرفنی تیم شهید قندی باید بر اساس وضعیت تیم حریف از نفرهای آماده و مناسب در این دیدار مهم استفاده کند که نوع چینش بازیکنان در زمین نقش مهمی در برد و باخت هر تیمی دارد که نباید در این دیدار حساس خارج از خانه از آن غفلت کرد.

وی بیان کرد: اگر بازیکنان تیم قندی با هوشیاری و تسلط و بدون احساس بازی خود را دقیق و فنی انجام دهند، شکست حریف مدعی آن هم در خوزستان و کسب سه امتیاز شیرین آن دور از ذهن نیست و این بازی برای فوتبال یزد از اهمیت زیادی برخوردار است .

مسابقه تیم‌های شهرداری ماهشهر و شهید قندی یزد در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور ساعت ۲۰:۳۵ امروز در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار می‌شود و علی صباحی، کوروش صارمی، سامان قلاوند و حمید جودکی کار قضاوت را بر عهده دارند و ناظر فدراسیون، عبدالرسول استادزاده است.

تیم قندی تا پایان هفته بیست و دوم با ۳۲ امتیاز از ۲۲ مسابقه گذشته خود شامل هفت برد، ۱۱ تساوی ، چهار باخت، ۲۵ گل زده و ۱۸ گل خورده و تفاصل گل به اضافه هفت، بعد از تیم‌های مس شهربابک کرمان، نفت امیدیه خوزستان ، شاهین بندرعامری بوشهر و شهرداری ماهشهر خوزستان در مکان پنجم گروه دوم قرار دارد.

هم‌اکنون تیم شهردای شهربابک با وجودی که هنوز تا پایان رقابت‌های امسال چهار هفته دیگر باقی است با کسب ۴۹ امتیاز با قدرت به لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد و تیم دوم در پایان طبق مقررات فدراسیون به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند.

تیم نفت امیدیه خوزستان با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تا پایان رقابت‌ها که چهار هفته باقی است تمامی دیدارها برای تیم‌های بالای جدول حساس و دیدنی است به خصوص برای شهید قندی که باید ۲ مسابقه خود را با تیم‌های شهرداری ماهشهر و شهرداری بم در خارج از خانه و با عقاب تهران و سردار بوکان در یزد برگزار کند.

تیم فوتبال شهید قندی تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ‌آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیرگروه دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد که رقابت‌های لیگ دسته سه هنوز آغاز نشد.

تیم شهید قندی در لیگ دسته ۲ در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...