زندگینامه مختصر دکتر مهدی پیرهادی نامزد انتخابات شورای شهر تهران


زندگینامه مختصر دکتر مهدی پیرهادی نامزد انتخابات شورای شهر تهران

دکتر مهدی پیرهادی یکی از نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر تهران در سال 1400 است.

مهدی پیرهادی ، یکی از چهره های جوان فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و در عین حال، یکی از با سابقه ترین آن ها در حوزه مسائل شهری است. او با ۴۲ سال سن، نزدیک به ۱۸ سال سابقه در مدیریت شهری داشته و در سطوح مختلف در شهرداری تهران، به خدمت پرداخته است. مهدی پیرهادی دارای مدرک دکترای روابط بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی است.

زندگینامه مختصر دکتر مهدی پیرهادی نامزد انتخابات شورای شهر تهران

از جمله مهمترین سوابق او می توان به مدیر کل فرهنگی قوه قضاییه، معاون شهرداری منطقه ٣ تهران، ریاست هیئت مدیره گروه شرکت های تعاونی کارکنان شهرداری تهران و مسئولیت قرارگاه مسجد محوری اشاره کرد.

مهدی پیرهادی از چهره های شناخته شده شهرداری تهران بوده و دو دوره متوالی با رای کارکنان شهرداری تهران که بالغ بر ۶۴ هزار نفر است، به عضویت هیئت مدیره تعاونی کارکنان شهرداری در آمده و یک دوره رئیس هیئت مدیره بوده است.

او همچنین رئیس هیات مدیره شرکت خودرو سرویس شهر بوده است. در کارنامه کاری وی نایب رئیسی هیئت مدیره شرکت بهساز نگهدار شهر وابسته به استانداری تهران نیز مشاهده می‌شود.

مهدی پیرهادی بارها در مدیریت شهری مورد تقدیر قرار گرفته و در جشنواره شهید رجایی جایزه مدیر نمونه را دریافت کرده است. او اینک، یکی از داوطلبان عضویت در دوره ششم شورای شهر تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)