حاجی‌بابایی: حرف اول ما مشارکت حداکثری است


حاجی‌بابایی: حرف اول ما مشارکت حداکثری است

مراغه- ایرنا- «حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اول ما مشارکت حداکثری است و درود خدا بر کسی که پنج نفر از افراد قهر و عصبانی را برای شرکت در انتخابات 28 خردادماه پای صندوق بیاورد.

وی روز یکشنبه در همایش حامیان آیت‌الله رئیسی در سالن شهید بهشتی مراغه اظهار داشت: اگر شهید باکری هم اینجا بود، نفر به نفر دست مردم را می‌بوسید و می‌گفت در ۲۸ خردادماه «به انقلاب رای دهید».

وی ادامه داد: مردم قهر و عصبانی حتی اگر به هیچ‌کدام از نامزدها هم رای ندادند، می‌توانند سفید رای بدهند ولی سفارش ما این است که آیت‌الله رئیسی نامزد اصلح به شمار می‌رود.

این سیاستمدار اصولگرا با اشاره به اینکه دولت آینده مشکلات را با قدرت و شتاب حل خواهد کرد، اظهار داشت: بهبود شرایط به حضور قدرتمند ملت در پای صندوق رای نیاز دارد و باید با نیت قرب الهی در پای صندوق حاضر شویم زیرا امروزه حفظ نظام با رای حاصل می‌شود و به گفته امام راحل صیانت از این نظام مقدس از همه‌چیز واجب‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه رای ندادن قابل جبران نیست، اضافه کرد: امروز رهبر ما به عنوان باتقواترین و انقلابی‌ترین فرد از ملت ایران می‌خواهد که پای صندوق رای حاضر شوند و افراد متدین نیز همین امر را دنبال می‌کنند اما در نقطه مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقان و تمام دشمنان خواهش می‌کنند، که رای ندهیم و همین موضوع نشان می‌دهد که حاضر شدن در پای صندوق چه عظمتی دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تا روز انتخابات باید شب و روز کار کنیم تا آرا بیشتر شود، بیان کرد: کار اصلاح امور کشور سخت است و کار سخت نیاز به قدرت دارد؛ قدرتی که به میزان رای ملت وابسته است.

نگاه رئیسی به آموزش و پرورش از زبان حاجی‌بابایی

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: آیت‌الله رئیسی مخالف مدرسه‌فروشی و خصوصی‌سازی مدارس است زیرا تمام بدبختی‌های آموزش و پرورش به دلیل همین خصوصی‌سازی مدارس ایجاد شد.

«حاجی‌بابائی» با اشاره به اینکه نگاه کنونی مسئولان به آموزش و پرورش جایگاه معلمان را در کشور تنزل داده است، بیان کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان پنج سال پیش باید به مجلس می‌آمد اما حالا آمده و شبیه یک جعبه خالی است؛ همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید از پنج سال پیش اجرا می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه همسان‌سازی باید قانونی و دایمی شود، بیان کرد: خواست ما این است که آموزش و پرورش اولویت دولت بعدی باشد آن هم نه به خاطر معلمان بلکه به خاطر ۱۴.۵ میلیون دانش‌آموز کشور.

وی ادامه داد: اگر بودجه برای آموزش و پرورش هزینه نشود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها به عرصه می‌آید و از آیت‌الله رئیسی می‌خواهیم عدالت را در کشور اجرا کند، حقوق‌ها عادلانه شود و اشتغال در آموزش و پرورش در قالب نیروی شرکتی را جمع کند.

سیاستمدار اصولگرا ادامه داد: از آیت‌الله رئیسی انتظار داریم تا به کشاورزان و محرومان رسیدگی کند تا در دولت ایشان مشکلی برای معیشت مردم به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی اهل خیانت و سوءاستفاده نیست، بیان کرد: ایشان را از حدود ۲۰ سالگی که دادستان همدان بود، می‌شناسم و همسر بزرگوارشان هم از اساتید پرآوازه دانشگاه است که در سند تحول بنیادین همکاری خوبی داشت و همواره زندگی سالمی داشته‌اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه گروه‌های گوناگونی در جامعه از آیت‌الله رئیسی حمایت می‌کنند، بیان کرد: ایشان می‌خواهد همچون باران برای همه ملت ایران از هر قومیت و تفکری ببارد تا آنان احساس آرامش کنند.

«حاجی‌بابائی» اضافه کرد: امروز سرمایه اجتماعی ما آسیب دیده و گروه‌هایی از مردم از علمکرد بعضی از مسئولان ما عصبانی و ناراحت هستند و حق هم با آنان است زیرا فرزندانشان بیکار هستند، گرانی وجود دارد، معیشت‌ هم به سختی می‌گذرد و موارد متعدد دیگر.

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی برای مبارزه با زیاده‌خواهی، فرصت‌طلبی، ظلم و نابرابری و بی‌عدالتی آمده است و در دولت خود کسانی را به کار خواهد گرفت که در طول ۴۲ سال گذشته از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و اهل سوءاستفاده نیستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیشتر مشکلات کشور از ناحیه همان افرادی است که انقلابی نیستند و آیت‌الله رئیسی آمده است تا دولت انقلابی تشکیل دهد.

«حاجی‌بابائی» اظهار داشت: ضدانقلاب کسی نیست که وضع اقتصادی‌اش خوب نیست و به امثال بنده تشر زده یا اشتباهی کرده؛ در واقع ضدانقلاب کسی است که از این انقلاب سوءاستفاده می‌کند.

سیاستمدار اصولگرا تصریح کرد: ملت ایران انقلابی هستند زیرا در ۴۲ سال گذشته پای این نظام ایستاده‌اند؛ چه افرادی که در سوریه شهید شده‌اند، چه آنهایی که ایجا ایستاده و با فریاد از انقلاب دفاع می‌کنند و چه مردمی که سکوت کرده ولی علیه نظام قیام نمی‌کنند؛ همه اینها قابل اعتماد هستند.

«حاجی‌بابایی» در مورد مراغه چه گفت؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مراغه از تاریخی‌ترین شهرهای کشور است و نام این شهر در تمام ادوار و به ویژه دوران دفاع مقدس ‌درخشیده و این حضور معنادار هم نشان از جریان انقلابی‌گری در این شهر است.

وی ادامه داد: ایران مقتدری که بتواند مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند، به پشتوانه آرای مردمی نیاز دارد و مردم مراغه برای تکرار افتخارات تاریخی خود باید مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه داشته باشند.

«حاجی‌بابایی» با تاکید بر اینکه حرف اول ما حضور در پای صندوق‌های رای است، بیان کرد: مردم مراغه و آذربایجان پای صندوق حضور پیدا کنند و به هر کسی که دوست دارند، رای بدهند اما سفارش ما این است که آیت‌الله رئیسی نامزد اصلح به شمار می‌رود.

وی ۲ کار ثواب روز ۲۸ خردادماه را حضور در پای صندوق رای و انتخاب نامزد اصلح عنوان کرد و افزود: حضور در پای صندوق رای از رفتن به جبهه کمتر نیست و اگر از شهدا می‌توانستید سوال کنید که راهشان چگونه ادامه می‌یابد، حتما به شما می‌گفتند که پای صنددوق رای حاضر شوید.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در مراغه نیز گفت: بی‌هیچ حاشیه‌ای برای تبلیغ یک شخصیت انقلابی کنار هم جمع شده‌ایم؛ فردی که علمکردش در قوه قضائیه برایش تبلیغ به شمار می‌رود و به واسطه مبارزه با فساد، محبوبیتی در دل ملت ایجاد کرده است.

مسعود فرجام اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم به تبلیغ شخصیتی بزرگوار که برای حل مشکلات اقتصادی مردم وارد میدان شده است و تک‌تک بزرگواران در این ستاد به صورت شبانه‌روزی اول برای مشارکت حداکثری و دوم برای تبلیغ این چهره انقلابی تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم مراغه در ۲۸ خردادماه نشان خواهند داد که چقدر انقلابی عمل کرده‌اند و در دور قبلی انتخابات نیز ۴۰ درصد آرای آنان به آیت‌الله رئیسی تعلق داشت.

حاجی‌بابایی: حرف اول ما مشارکت حداکثری است

به گزارش ایرنا «رضا اکرمی‌آذر»، رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی در مراغه نیز در این همایش تعدادی از مطالبه‌های فرهنگیان را بیان کرد و در نهایت نیز توماری در این زمینه به امضا حاضران رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا