6 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان‌شرقی تعطیل می‌شود


6 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان‌شرقی تعطیل می‌شود

تبریز - ایرنا - معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: براساس تصمیمات کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، فعالیت 6 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان تعطیل می‌شود.

علیرضا بایرام زاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری علاوه بر تعیین تکلیف این دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مسایل و مشکلات پیشروی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با توجه به شرایط حاکم در جامعه بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه با انتقال شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری میشو پرواز تبریز از شهرستان صوفیان به شهرستان تبریز موافقت شد، اظهار داشت: در جلسه کارگروه اقتصاد گردشگری استان نیز ظرفیت‌ها و تسهیل روند گردشگری سلامت استان بررسی شد.

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ظرفیت قابل‌ توجه استان در حوزه خدمات درمانی و سبقه درخشان آن در ارائه خدمات به اتباع خارجی در این جلسه فرصت‌های قابل سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار گرفت.

بایرام زاده، ادامه داد: کشورهای همسایه از مهم‌ترین اهداف در حوزه دریافت خدمات درمانی استان است که در راستای تسهیل ورود و ارائه خدمات، اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری رکن اساسی در توسعه آن است، یاداوری کرد: با توجه به اهمیت تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری، بیمارستان‌های شاخص دارای مدرک IPD استان نسبت به تهیه کلیپ معرفی به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی اقدام خواهند کرد.

بایرام زاده، افزود: در راستای حمایت از شرکت‌های ذیصلاح در حوزه سلامت، نمایندگی وزارت امور خارجه حمایت لازم را برای تسهیل امور خدماتی آن‌ها اعمال خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی