دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند/ حضور 2300 رای اولی در لنگرود


دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند/ حضور 2300 رای اولی در لنگرود

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه در انتخابات امسال 2300 رای اولی خواهی داشت، گفت: دانش آموزان خدمتگزاران آینده کشور هستند.

رحیم حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود که با حضور رای اولی ها برگزار شد، انتخابات را فرصتی برای تزریق نیرو و انرژی به سطوح اجرایی و مدیریتی کشور دانست و اظهار کرد: در جریان انتخابات افرادی را گزینش می کنیم که برای خدمتگزاری به مردم برتر و اصلح تر هستند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی انتخابات یک اصل است، افزود: هیچ انقلابی را سراغ نداریم که بلافاصله پس از پیروزی اقدام به برگزاری همه پرسی کند، اما حدود دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) انتخابات برگزار شد و مردم نوع حکومت خودشان را تعیین کردند.

فرماندار شهرستان لنگرود، با اشاره به عمق اندیشه و نگاه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی در برگزاری همه پرسی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امام راحل می خواست همه امورات کشور بر مبنای نظر و رای مردم دنبال شود لذا هرگز خواستار تعویق در انتخابات نبود.

حیدری، با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری نیز بر امر انتخابات تاکید ویژه دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب، قدرت هسته ای و موشکی و دیپلماسی بسیار ارزشمند است، اما همه اینها در کنار حضور مردم در عرصه انتخابات معنای دوچندان پیدا می کند.

وی دانش آموزان را خدمتگزاران آینده کشور دانست و تصریح کرد: باید از هم اکنون سیاستگذاری موثر را در جهت پیشرفت و وحدت و همگرایی و توفیق فرا بگیرید و وارد سیاسی کاری نشوید.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه در انتخابات امسال ۲۳۰۰ رای اولی خواهیم داشت، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) یک باب فضای آموزشی شش کلاسه با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، امام جمعه لنگرود نیز، با اشاره به نقش اختیار و انتخاب در زندگی انسان، اظهار کرد: انسان علاوه بر سرنوشت فردی در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش نیز نقش دارد و خداوند انسان را اینگونه خلق کرده است.

وی قوه اختیار و انتخاب را وجه تمایز انسان با سایر موجودات دانست و گفت: در طول تاریخ برخی از نظام های سیاسی این حق فطری انسان ها را نادیده گرفته و از بین می برند لذا شاهد کشورهایی هستیم که حاکمان مستبد آن بر مردم حکومت می کنند و پاسخگوی هیچ نهادی نیستند، اما انقلاب اسلامی ایران این حق را به آحاد جامعه داده و مردم را دارای اختیار و انتخاب و اثرگذاری در عرصه حکمرانی می داند.

امام جمعه لنگرود، انتخابات را بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: مسئولان در نظام اسلامی منتخب مردم هستند و لذا دشمنان انقلاب سعی می کنند مردم با صندوق های رای قهر کنند و در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشند.

حجت الاسلام نقوی، با بیان اینکه بدخواهان ملت به دنبال کمرنگ کردن انتخابات با القای شبهات هستند، یادآور شد: امروز شاهد هستیم که همه افکار و سلایق سیاسی در عرصه انتخابات حضور دارند و شبهه مهندسی انتخابات نادرست است.

وی انتخاب رای اولی ها را بهترین و درست ترین انتخاب دانست و اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خودش را می کند تا خیمه حرم نظام فرو بریزد و لذا ملت ایران باید در برابر بدخواهان هوشمندانه و با بصیرت تصمیم بگیرد و شاهد انتخابات پرشور باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!