عکس/ فرد کلاهبردار را شناسایی کنید


رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از انتشار تصویر فردی کلاهبردار با دستور شعبه 5 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی در دست دارند، موضوع را به پلیس گزارش کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پلیس، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" در اینباره گفت: چندی پیش شخصی با ارائه شکوائیه ای اذعان کرد که فردی با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی از او کلاهبرداری کرده است.

عکس/ فرد کلاهبردار را شناسایی کنید

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد شیاد با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی و با شگردی خاص و تقاضای پول رایج کشور و همچنین نشان دادن تعدادی دلار، از فرد شاکی کلاهبرداری کرده و مبلغی از حساب بانکی او برداشت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده اطلاعاتی از کلاهبرداری های دیگر این فرد به همین روش از شهروندان در استانی دیگر نیز به دست آمد که با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک، تصویر به دست آمده از متهم جهت شناسایی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت داشتن هر گونه اطلاعات از این فرد، با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۲۶۲۱۶ پلیس آگاهی استان مرکزی تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا