400 دانش‌آموز پیشوایی بلوغ سیاسی خود را جشن می‌گیرند


400 دانش‌آموز پیشوایی بلوغ سیاسی خود را جشن می‌گیرند

تهران- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: در جریان برگزاری انتخابات 28 خرداد، 400 دانش‌آموز دختر و پسر پیشوایی، بلوغ سیاسی خود را جشن می‌گیرند.

"سعید تاجیک" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۴۰۰ دانش آموزان دختر و پسر پیشوایی، برای نخستین بار در این رویداد مهم سیاسی شرکت خواهند کرده و در تعیین سرنوشت خود و کشور رسهیم خواهند بود.


وی افزود: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نمادی از مردم سالاری دینی است و این افتخاری بزرگ برای مردم و به ویژه دانش‌آموزان رأی اول محسوب می‌شود که با رأی مستقیم آنان رئیس جمهور، اعضای مجلس خبرگان رهبری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند.


وی گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات منفی، مردم و به ویژه جوانان و آینده سازان ایران اسلامی را از حضور در عرصه مهم انتخابات منع کنند ولی قطعا همه مردم و به ویژه جوانان با حضور پرشور خود و تشویق دیگر افراد جامعه به مشارکت در انتخابات، این توطئه را نیز همچون گذشته خنثی می‌کنند.


تاجیک تصریح کرد: جوانان رأی اولی پیشوایی، وارثان شهدای کفن پوش ۱۵ خرداد با حضور با شکوه خود بار دیگر ثابت می‌کنند از میراث پدرانشان که به قیمت خون هزاران شهید به دست آمده، دفاع کرده و از آن پاسداری می‌کنند.


انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.


بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز در مدارس پیشوا تحصیل می‌کنند.
پیشوا در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن