سعید جلیلی: کشور نیازمند جهش بزرگ در همه بخش‌هاست


سعید جلیلی: کشور نیازمند جهش بزرگ در همه بخش‌هاست

اصفهان-ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینگونه نیست که کشور در چهار سال آینده فقط اداره شود بلکه نیازمند جهش بزرگ با کمک مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید جلیلی عصر شنبه در گفت و گو با شبکه استانی اصفهان افزود: برآیند بازدیدهای میدانی، گفت و گوها و بررسی‌ها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که کشور می‌تواند در چهار سال آینده مُتحول شود و در همه بخش‌ها به جهش، شکوه و اقتدار برسد.

وی با بیان‌اینکه باور و اراده مردم در تحقق این چشم‌انداز اهمیت بسیاری دارد، افزود: معتقدیم دولت سایه یک تشکیلات مردمی است که گام به گام با دولت همراه است، کارها را دنبال می‌کند و دولت را در هنگام بروز خطا تصحیح و چنانچه ظرفیتی مغفول بماند، دولت را متوجه آن می‌کنند.

جلیلی اضافه کرد: کارهای بزرگ اراده و توانایی می‌خواهد، مردم باید مسئولانی را انتخاب کنند که بتوانند چنین باری را بر دوش بکشند و از عهده آن بربیایند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جهش ایران بدون جهش روستاها و شهرها امکانپذیر نیست، افزود: هر روستا و هر شهر باید یک سلول برای این جهش باشد.

وی اصفهان را جورچینی از همه قابلیت‌های ایران در بخش‌های مختلف توصیف کرد و افزود: این خطه از فرصت‌های ارزشمندی در گردشگری، حوزه سلامت، علم و فناوری و صنعت و معدن برخوردار است.

جلیلی گفت: با توسعه و تکمیل زنجیره صنعتی در این استان تنها در بخش صنعت و معدن افزون بر۷۴ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصفهان با چنین ظرفیت‌های تولید نباید محلی برای خام فروشی باشد، تکیه بر ارزش افزوده همواره اشتغال و ارزآوری بدنبال دارد.

جلیلی به جایگاه اصفهان در تقویت بخش کشاورزی کشور اشاره و بیان کرد: اینکه این استان برغم کمبود منابع آب کشاورزی همچنان رونق دارد نشان از سختکوشی مردم آن است و این بخش باید با ایجاد صنایع تبدیلی توسعه یابد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های اصفهان اشاره و بیان کرد: مردم اصفهان همواره در کمک به نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند و در بزنگاه‌های خطیر از جمله دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: سختکوشی، مجاهدت و روحیه خستگی ناپذیر مردم اصفهان از همان روزهای جنگ و در چهره و منش سرداران این دیار آَشکار بود، نه‌تنها در دهه ۶۰ بلکه در دهه ۹۰ با معرفی حُججی‌ها به جهان این موضوع اثبات شده است.

جلیلی به ظرفیت‌های بیشمار اصفهان در بخش‌های تاریخی، مذهبی، فرهنگی، هنری، گردشگری و صنعت اشاره و بیان کرد: اصفهان هرگز در دامنه نمانده و نگاه به قله داشته است.

وی به شعار دولت خود تحت عنوان «جهاد بزرگ برای جهش ایران» در انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: لازمه جهش کشور، تلاش و برنامه‌ریزی برای جهش اصفهان و سایر استان‌هاست.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...