فرماندار مرند: سیاه نمایی علیه دولت موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود


فرماندار مرند: سیاه نمایی علیه دولت موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود

تبریز - ایرنا - فرماندار مرند با بیان اینکه سیاه نمایی علیه دولت‎‌ها مردم را نسبت به کشور و نظام بدبین می‌کند، افزود: این نوع برخوردها در مناظره ها و ایام انتخابات توسط نامزدهای ریاست جمهوری به دلیل تعارض داخلی و حرکت به سمت جدل است که این تعارض باید در کشور حل شود.

داود گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار کرد: برخی نامزدها در مناظره های انتخاباتی، طوری حرف می زنند که انگار در سالهای بعد از انقلاب، هیچ اقدام مثبتی در کشور انجام نشده که این نوع برخورد در واقع ظلم به کشور و انقلاب است.

وی افزود: در حوزه سلامت خدمات زیادی در چند سال اخیر انجام شده است و نباید در این شرایط کرونایی، آن را تخریب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: برای رسیدن به موفقیت، بالابردن قدرت چانه زنی در جهان و انسجام درونی، به مشارکت در انتخابات نیاز داریم و در این راستا باید به صورت جهادی حرکت کنیم.

گرشاسبی گفت: ما در عرصه بین الملل نیز باید با جهان، متعاملانه برخورد کرده و از تمام رفتارها و شیوه ها برای تامین منافع جهان شیعه استفاده کنیم.

فرماندار ویژه مرند همچنین در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی در شهرستان نیز اظهار کرد: حداکثر تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان در دوره های چهارم و پنجم، ۶۲۰ نفر بوده و این دوره نیز آمار به این شکل می باشد و استقبال خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: در این دوره، آمار ثبت نامی بانوان در انتخابات شوراها، به چهار درصد رسیده و رد صلاحیت شوراهای اسلامی در شهرها نیز تنها چهار نفر می باشد که این یک حسن بزرگ برای شهر ما است.

گرشاسبی اظهار داشت: امیدواریم در فضای بازی که به واسطه تعداد ثبت نام کنندگان، تایید صلاحیت ها و افزایش شعبه های اخذ رای در شهرستان ایجاد شده، مردم حضور حداکثری داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه نگفتن واقعیت ها در خصوص خدمات انجام شده توسط دولت موجب ایجاد بخشی از نارضایتی ها شده است، گفت: اینکه بگوییم دولت در این چند سال هیچ کاری انجام نداده است، در واقع ظلم به کشور است و اینگونه برخوردها نباید در آینده تکرار شود.

معصومه پاشایی بهرام تاکید کرد: رعایت اخلاقیات باید برای ما مهم باشد و صرفا نباید به دلیل اختلاف سلیقه و فکر سیاسی، خدمات انجام شده توسط دولت را نادیده بگیریم.

وی اظهار داشت: کم کاری مسوولین، عامل دیگری است که نارضایتی مردم را در پی دارد و کسی که ظرفیت انجام کاری را در خود نمی بیند، نباید برای گرفتن مسوولیت در کشور پیش‌قدم شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت و دموکراسی، راه حفظ امنیت کشور است، افزود: در روزهای باقیمانده به انتخابات، همه در هر خط فکری، باید در جهت افزایش مشارکت و ایجاد شور و شوق انتخاباتی عمل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اوایل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اولین انقلاب که در دنیا بلافاصله رفراندوم برگزار کرد، انقلاب اسلامی ایران می باشد که این به برکت رهبری حکیمانه امام (ره) بود.

پاشایی بهرام همچنین به توجه ویژه امام (ره) به زنان اشاره کرد و افزود: متاسفانه ما به مرور جامعه زنان را در کشور، نادیده گرفته و با این کار، ۵۰ درصد مشارکت در جامعه را پایین آوردیم.

وی با بیان اینکه وطن، مردم و انقلاب، نقطه مشترک همه سلیقه ها است ابراز کرد: همه ما با هر خط فکری، باید برای برگزاری انتخابات بهتر و امن، تلاش کنیم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، بزرگترین دارایی هر ملتی را استقلال آن دانست و اظهار کرد: هر فردی که رییس جمهور شود، مواضع ما همان اصول قبلی و دفاع از مستضعفین و حرکت در راستای استقلال کشور خواهد بود.

امام جمعه مرند نیز اظهار کرد: اینکه ملت ایران با وجود دشمنی های بسیار در سال های گذشته، در منطقه تاثیرگذار و آغازگر حرکت های آزادی بخش شده، به برکت انسجام و وحدت، تحت رهبری های امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده خاطرنشان کرد: پیوستگی مردم و رهبری باعث شده است، در جبهه‌های مختلف در برابر دشمن ایستادگی کرده و پیروز شویم.

وی با اشاره به جمع شدن ملت ایران حول محور ولایت و دین گفت: امنیت و استقلال و عزت ما، نتیجه تمسک به سیره و سنت پیامبر (ص) می باشد.

امام جمعه مرند همچنین با بیان اینکه دشمن چند ماه مانده به انتخابات، برنامه های تبلیغاتی را برای زیر سوال بردن جمهوریت شروع کرده است، افزود: همه کاندیداها لازم است با کنار گذاشتن سلیقه های سیاسی، زیر چتر منافع و مصالح ملی حرکت کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، بیست و هشتم خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است