17 نقطه پرتصادف در محورهای شیروان آشکارسازی شد


17 نقطه پرتصادف در محورهای شیروان آشکارسازی شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: 17 نقطه پرتصادف در محورهای ارتباطی این شهرستان خراسان شمالی با صرف پنج میلیارد ریال آشکارسازی و ایمن‌سازی اولیه شد.

حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نقاط در بزرگراه آسیایی و محورهای روستایی اوغاز و گلیان از توابع بخش مرکزی و همچنین شهر لوجلی در بخش سرحد با نصب علائم راهنمایی و رانندگی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه اینک ایمن سازی سه نقطه دیگر این شهرستان در حال انجام است گفت: این نقاط شامل بخشی از راه دسترسی در محور شیروان-فاروج، محور لوجلی که نقشه برداری آن انجام و درخواست تامین اعتبار شده و بخشی از محور شیروان-بجنورد است.

جوان افزود: برای ایمن سازی سه نقطه مزبور پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر لازم است که درخواست تامین اعتبار صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها، نواحی پل و تقاطع های حادثه خیز ، اجرای روشنایی و همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی جاده ها در کنار ارتقای علایم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی باید در دستور کار قرار گیرد.

شهرستان شیروان علاوه بر داشتن مسیر ارتباطی اصلی و پر تردد بجنورد- شیروان و شیروان- فاروج، ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی هم دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در ۱۵۷روستای شیروان سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری