خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند


خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم این عزیزان است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، روز یکشنبه همراه با سردار محمدرضا عباسی و حجت‌الاسلام محمد علی تیموری به ترتیب فرمانده و مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور در منزل شهیدان رحیم، کریم و محمد علی جوادی و دیدار با مادر این سه شهید گرانقدر، افزود: دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایتمداری و دفاع از کشور را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه شهداء عزیز، انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهداء ادای دین می‌کند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان حق باشیم.
فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا روحیه خدمت گذاری را در جامعه دوچندان می‌کند گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سردار محمدرضا عباسی با تاکید براینکه تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به دلیل وجود چنین مولفه‌هایی است.

حجت الاسلام محمد علی تیموری، مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: این دیدارها موجب می‌شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما امروز در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به همراه لوح تقدیر جهت تجلیل و تکریم خانواده شهدا اهدا شد و سردار عباسی نیز هدیه سفر به مشهد مقدس به مادر شهیدان جوادی و ۲ نفر از همسایگان ایشان که از این مادر بزرگوار مراقبت می‌ کنند، تقدیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟