ویژه برنامه همراه اول با نام باغ آیینه در دهه کرامت پخش می‌شود


ویژه برنامه همراه اول با نام باغ آیینه در دهه کرامت پخش می‌شود

گجت نیوز ویژه برنامه همراه اول با نام باغ آیینه در دهه کرامت از امشب یکشنبه 23 خرداد به مدت 12 شب در اپلیکیشن‌های روبیکا و آی گپ پخش می‌شود. اپراتور همراه اول به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با هدف تولید محتوای غنی برای پخش در فضای دیجیتال... نوشته ویژه برنامه همراه اول با نام باغ آیینه در دهه کرامت پخش می‌شود...

ویژه برنامه همراه اول با نام باغ آیینه در دهه کرامت از امشب یکشنبه ۲۳ خرداد به مدت ۱۲ شب در اپلیکیشن‌های روبیکا و آی گپ پخش می‌شود.

اپراتور همراه اول به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با هدف تولید محتوای غنی برای پخش در فضای دیجیتال ویژه برنامه باغ آینه را برای کاربران در نظر گرفته است. همچنین این ویژه برنامه برای تحقق اهداف بلند تحول دیجیتال با تمرکز بر تولید محتوا روی پلتفرم‌های دیجیتال کشور تولید شده است.

جزئیات پخش ویژه برنامه همراه اول

ویژه برنامه باغ آینه از ساعت ۲۲ امشب یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۱۲ شب از طریق دو اپلیکیشن روبیکا و آیگپ برای کاربران پخش خواهد شد. همچنین مسعود فروتن، کارگران مطرح کشورمان نیز آن را اجرا خواهد کرد. برای این ویژه برنامه آیتم‌های معنوی متعددی در نظر گرفته شده و همچنین زوایای حریم دو حرم مطهر در قم و مشهد مقدس نیز به تصویر کشیده خواهد شد. علاوه بر این، از چهره‌های سرشناس هنری کشور و همچنین خادمان ویژه و افتخاری حرم‌های مطهر نیز در این ویژه برنامه دعوت خواهد شد تا به شکل مستقیم با مردم گفتگو کنند.

گفتنی است اپراتور همراه اول طی سال‌های گذشته همواره روی تجهیزات و سرمایه‌های بومی برای برقراری ارتباطات گسترده میان مردم سرمایه‌گذاری‌های زیادی را انجام داده است. این اپراتور با ظرفیت‌های خود مدتی است به سمت نقش آفرینی فعال در حوزه تولید محتوا روی آورده تا شرایط مشارکت حداکثری در این بخش را فراهم سازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس