بازار سرمایه از سالمترین ابزارها برای هدایت نقدینگی به تولید است


بازار سرمایه از سالمترین ابزارها برای هدایت نقدینگی به تولید است

تهران-ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازار سرمایه را از سالمترین ابزارها برای هدایت نقدینگی به سمت تولید عنوان کرد و گفت: دولت نباید همبازی منفعت طلبان شود و با دقت عمل کند تا سرمایه مردم مصون بماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگویی بازار سرمایه را از سالم‌ترین بازارها برای جذب نقدینگی و سوق دادن آن به سمت تولید عنوان کرد و گفت: تولید در هر جامعه نشان از زنده بودن آن جامعه است.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم در اسرع وقت شرکت‌های مخفی که بازار را خراب می‌کنند را جمع کنیم، افزود: دولت نباید همبازی منفعت طلبان شود تا سرمایه مردم مصون بماند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در خصوص نوسازی مدارس گفت: براساس قانون اساسی، دولت مکلف به آموزش رایگان و ارائه سرویس های جامع در این حوزه است. در این زمینه به جز مواردی، مدارس به صورت سخت افزاری فراهم است و ظرفیت کافی برای متولدین دهه ۹۰ که وارد مدارس می شوند، وجود دارد.

مهرعلیزاده به حضور خود در استان اصفهان به عنوان استاندار اشاره کرد و گفت: چندین مدرسه روستایی در اصفهان بود که کیفیت خوبی نداشت و همه در دوره من بازسازی شدند. کیفیت و تجهیزات آموزشی هم در دنیا فرق کرده و باید مدارس به تجهیزات نوین تجهیز شوند.

وی تاکید کرد: باید بخش خصوصی و خیرین را در این زمینه فعال کنیم که این مسائل در کشور حل شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به مناطق مرزی گفت: چین از فاصله زیاد در ایران پروژه می گیرد و کارگر ساده به ایران می‌آورد. ما در دو قدمی کشورمان، عراق و سوریه را داریم که نیاز به بازسازی دارند و باید تلاش کنیم بازارهای خدمات و ساخت و ساز آنها را بگیریم.

مهرعلیزاده تصریح کرد: نگاه امنیتی را باید از مرزها برداریم. در مرزی که گمرک نباشد، باید سنگر بسازیم و جایی که سنگر ساختیم جز ناامنی چیزی نخواهیم دید.

ادامه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق