زوج موتورسوار گردشگر به کازرون فارس رسیدند


زوج موتورسوار گردشگر به کازرون فارس رسیدند

شیراز- ایرنا- یک زوج جوان گردشگر ایرانی که با موتورسیکلت مسافرت می کنند پس از عبور از 16 استان کشور یکشنبه 23 خرداد 1400به کازرون استان فارس رسیدند.

اشکان نظری که در این سفر همراه همسرش به گردشگری می پردازد به خبرنگارایرنا گفت: این سفر را اسفند ماه ۹۹ از تهران شروع کردیم و با هدف معرفی بیشتر ایران زمین به داخل و برون مرزی است که با هزینه شخصی بوده و هیچگونه اسپانسر و یا کمک دیگری در این سفر به ما نشده است.
وی اضافه کرد: از ۱۰ سال قبل تصمیم گرفتیم سفر به دور ایران را شروع کنیم که هدف هم تنها عشق به ایران و معرفی بیشتر کشور است.
نظری افزود: پس انداز دوسال زندگی خود را در این سفر هزینه می کنیم.
فاطمه جودکی همسر اشکان نظری هم به هماهنگی و همدلی بین خود و همسرش در این سفر اشاره کرد و گفت: این سفر با هدف توسعه و ارتقای گردشگری پایدار و با شعار سفیران سبز و حافظان طبیعت آغاز شد.
وی اضافه کرد:با توجه به شعار جهانی ارزش آب آنچه در مسیر حرکت در بین این زیبایی ها برای ما ناراحت کننده بودو تحت تاثیر قرار گرفتیم از بین رفتن طبیعت بدلیل مشکل کم آبی بود.
جودکی به پتانسیل های گردشگری کازرون هم اشاره کرد و گفت: با همکاری بعضی از دوستان از طریق فضای مجازی مسیر شهرستان کازرون به ما معرفی شد، بعضی از آثارتاریخی و طبیعت زیبایی که در این سفر در کازرون مشاهد کردیم بسیار دیدنی بود که مااز آنها اگاهی نداشتیم و باید این آثار بیشتر معرفی شود.
وی بیان کرد:این سفر یکصد روزه در حاشیه آب های نیلگون خلیج همیشه فارس پایان می رسد.

کازرون در غرب استان فارس است و فاصله آن به شیراز خدود ۱۲۰ کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !