60 میلیون دوز از واکسن جانسون اند جانسون دور ریخته می‌شوند


60 میلیون دوز از واکسن جانسون اند جانسون دور ریخته می‌شوند

گجت نیوز اداره غذا و داروی آمریکا اعلام کرد 60 میلیون دوز از واکسن جانسون اند جانسون به دلیل آلودگی در حین تولید باید نابود و دور ریخته شوند. مدتی قبل اختلال در تولید واکسن کرونای آسترازنکا خبرساز شده بود و اکنون گویا شرکت جانسون اند جانسون نیز در روند تولید واکسن با مشکل جدی مواجه شده... نوشته 60 میلیون دوز از واکسن جانسون اند جانسون دور ریخته...

اداره غذا و داروی آمریکا اعلام کرد ۶۰ میلیون دوز از واکسن جانسون اند جانسون به دلیل آلودگی در حین تولید باید نابود و دور ریخته شوند.

مدتی قبل اختلال در تولید واکسن کرونای آسترازنکا خبرساز شده بود و اکنون گویا شرکت جانسون اند جانسون نیز در روند تولید واکسن با مشکل جدی مواجه شده است. در واقع این شرکت توسط اداره غذا و داروی آمریکا موظف شد تا حدود ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونای خود را به دلیل اینکه در کارخانه‌ای معیوب و آلوده تولید شدند، نابود کند. البته اداره غذا و داروی آمریکا در خصوص نوع این آلودگی جزئیاتی را منتشر نکرده است.

تعطیلی یک کارخانه تولیدکننده واکسن جانسون اند جانسون

کارخانه‌ای که واکسن Johnson Johnson را با آلودگی تولید کرده بود به مدت ۲ ماه بسته شد و در خصوص سرنوشت این کارخانه اطلاعاتی در دست نیست. گفتنی است واکسن‌های شرکت جانسون اند جانسون تاکنون در کارخانه این شرکت در هلند به تولید می‌رسیدند. همچنین کانادا نیز اعلام کرد حدود ۳۰۰ هزار دوز از این واکسن که در کارخانه تولیدی این شرکت در بالتیمور به تولید رسیده را از دسترس خارج کرده است. به طور کلی اداره غذا و داروی آمریکا باید در خصوص ۱۷۰ میلیون دوز از واکسن تولید شده شرکت Johnson Johnson تصمیم‌گیری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...