«گاو از بزرگان است!» به مشکلات کشور با زبان طنازانه‌ای می‌پردازد


«گاو از بزرگان است!» به مشکلات کشور با زبان طنازانه‌ای می‌پردازد

کتاب «گاو از بزرگان است!» نوشته اسماعیل امینی به‌زودی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. به گزارش شیرین طنز، به نقل از... ادامه مطلب نوشته «گاو از بزرگان است!» به مشکلات کشور با زبان طنازانه‌ای می‌پردازد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کتاب «گاو از بزرگان است!» نوشته اسماعیل امینی به‌زودی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «گاو از بزرگان است!» نوشته اسماعیل امینی به‌زودی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

این‌کتاب که به مسائل و مشکلات جاری کشور با زبان طنازانه‌ای می‌پردازد حاوی مطالبی درباره برهه سرنوشت‌ساز انتخابات است.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

سیاست وقتی به درد روزنامه‌نگار می‌خورد که نان و آب داشته باشد و آن هم موقع انتخابات و تقسیم مناصب و غنائم است، یعنی در زمان برّه‌کُشان و پیچیدن بوی دل‌انگیز کباب و جوجه‌کباب در محافل و مجامع تبلیغاتی و سیاسی و جناحی و حزبی! یعنی همان موقعی که دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس است و همه مردمی می‌شوند و مقامات کمیاب و نایاب به میان مردم می‌آیند و مسئولان گره بر پیشانی و اخم بر ابرو، لبخند می‌زنند و مهربان می‌شوند.

در همین دوران کوتاه پیش از هر انتخابات که مانند دوران کوتاه نامزدی، پر از لبخند و شیرینی و مهمانی و حرف‌های قشنگ است و نامزدها دست در دست هم روی ابرها کاخ‌های رویایی می‌سازند…

این‌کتاب به‌زودی راهی بازار نشر می‌شود.

خرید کتاب های اسماعیل امینی

معرفی نویسنده

اسماعیل امینی ۱۸ دی ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. او از دهۀ شصت به‌صورت تخصصی در عرصۀ طنز فعالیت می‌کند و با سالنامۀ گل‌آقا همکاری می‌کرده است. تحقیقات او به‌دلیل کمبود منابع طنز، بسیار با اهمیت است.

وی رتبۀ نخست در بخش پژوهش جشنوارۀ بین‌المللی طنز را به خود اختصاص داده است. امینی دارای مدرک دکترای ادبیات و مدرک درجه یک هنری در رشتۀ شعر از شورای عالی ارزشیابی هنرمندان است. او علاوه بر تدریس در دانشگاه، با مطبوعات همکاری کرده و داوری جشنواره‌های متعددی ازجمله جشنوارۀ شعر فجر را برعهده داشته است. همچنین وی کارشناس ادبی ارگان‌هایی مانند حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد و شهرداری بوده است.

از آثار شعری و پژوهشی وی می‌توان به «جلسۀ شعر»، «بوستان بی‌درخت»، «تبسم دوست» و «لبخند بر لب شعر» اشاره کرد. منبع : شعر هیأت

در ادامه ببینید : روایت شهید | شعرخوانی دکتر اسماعیل امینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟