پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !


پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال معتقد است که مهدی قایدی پدیده نوظهوری است که مسیر رو به رشد خود را ادامه داده است و آینده درخشانی دارد. دقیقا مانند علی دایی که در گذشته این مسیر را طی کرد. نوشته پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !

مجید نامجومطلق : مهدی قایدی سرآمد بازیکنان نوظهوری است که آینده درخشانی دارند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۹
پیشکسوت استقلال : مهدی قایدی مثل علی دایی است !

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال معتقد است که مهدی قایدی پدیده نوظهوری است که مسیر رو به رشد خود را ادامه داده است و آینده درخشانی دارد. دقیقا مانند علی دایی که در گذشته این مسیر را طی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن سابق تیم ملی از مهدی قایدی به عنوان یک پدیده نو ظهور نام می‌برد و او را به علی دایی تشبیه می کند.

مجید نامجو مطلق در مورد پیروزی ۱۰ بر ۰ ایران مقابل کامبوج گفت:

من که از اول هم به دو بازی هنگ کنگ و کامبوج به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کردم چون مطمئن بودم این تیم ها از نظر فنی نمی توانند رقیب برای ما محسوب شوند و رقبای ما از روز اول بحرین و عراق بودند و خوشبختانه ما توانستیم بحرین را با یک نتیجه خوب ببریم و همان طور که من پیش بینی کرده بودم گفته بودم ما این ۴ بازی را به راحتی می بریم و نباید نگران این مرحله باشیم چون سطح فوتبال ما بالاتر از این حرف ها است.

او در همین باره ادامه داد:

درست است که یک مقدار در این مدت استرس به فوتبال ما بابت صعود به جام جهانی وارد شد ولی همه این ها به خاطر انتخاب غلط سرمربی قبلی بود و شرایطی که آن زمان به وجود آمد وگرنه تیم های گروه ما با تیم ملی ایران قابل قیاس نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا خاطره ای از آن سالی که خودش همراه تیم ملی مقابل عراق به میدان رفت و دو بر یک در مقدماتی جام جهانی متحمل شکست شدند گفت:

در آن زمان تیم ملی ما شرایط خوبی نداشت و من و چند بازیکن دیگر تازه مصدومیت را پشت سر گذاشته بودیم. مربی های ما آمادگی شرایط آن روز های کشور قطر را نداشتند و گرمای هوا وحشتناک بودچ یکسری روز ها صبح تمرین می کردیم که به خاطر گرما و آفتاب سوزان علاوه بر اینکه سودی برای تیم نداشت مضر هم بود و بدن ها برای بازی ها تحلیل رفته بود و یکی دیگر از دلایلی که تیم در آن بازی ها نتیجه نگرفت این بود که اصول را رعایت نکردیم و من فکر می کنم تمرینات ما بر اساس شرایط طراحی نشده بود.

نامجو مطلق در مورد عملکرد بهزاد غلامپور در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۳ نظرش را اینگونه بیان کرد:

در دور مقدماتی که بازی ایران و سوریه بود بهزاد یکی از بهترین بازیکنان ما بود که بعد از آسیب دیدگی که احمدرضا عابدزاده داشت در آن بازی ها درخشش فوق العاده ای داشت ولی در آن بازی ها که ۶ تیم به مرحله بعدی رفتیم بهزاد به دلیل مشکلات روحی روانی عملکرد خوبی نداشت و در واقع باید بگویم کل تیم شرایط ذهنی خوبی نداشتند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص گلی که علی دایی آن سال به عراق زد و تک گل ایران در آن مسابقه بود گفت:

علی هم در آن مسابقات آقای گل و بهترین بازیکن شد و هم اینکه شرایطش برای ظهور یک پدیده در فوتبال آسیا مهیا شد و واقعا در آن بازی ها از نظر فنی شرایط خیلی خوبی داشت.

نامجو مطلق در پایان در مورد اینکه در چند بازی اخیر از نظرش کدام بازیکن موثرترین بوده افزود:

ما یکسری بازیکن داریم که استاندارد های بالایی دارند و در تیم های بسیار خوب اروپایی بازی می کنند و کیفیت فنی شان مشخص است مثل طارمی و سردار آزمون. یکسری بازیکن داریم که شرایط پدیده شدن دارند یعنی روند رو به رشدی را طی می کنند که غالبا این بازیکنان جوان و آینده دار هستند. مهدی قایدی سرآمد این بازیکنان است که آینده درخشانی دارد و می تواند به عنوان یک پدیده از او یاد کرد و دقیقا همان شرایطی که علی دایی در آن بازی های مقدماتی جام جهانی ۹۳ آمریکا بود پیدا کرد و در روند رو به رشد فوتبالش بسیار تاثیر گذاشت. مهدی قایدی را باید از آن دسته بازیکنان بدانیم که پدیده روز های نوید بخش فوتبال ایران است. شاید الان بازیکنان دیگر مثل طارمی تاثیر گذار تر باشند ولی من خودم با قایدی کار کرده بودم و کامل در جریان بودم ولی بقیه این را متوجه شدند که قایدی یک پدیده نو ظهور در فوتبال ما است که می تواند خیلی زود به مدارج بالا برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس