پالس مثبت دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد


پالس مثبت دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد

دو بازیکن با تجربه قرمزها موافقت خود را برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اعلام کردند. نوشته پالس مثبت دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پالس مثبت دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد

چراغ سبز امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰
پالس مثبت دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد

دو بازیکن با تجربه قرمزها موافقت خود را برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس که طی چند فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را در بعد فنی سپری کرده که یکی از دلایل این موضوع، حفظ اسکلت اصلی این تیم در طول چند سال اخیر بوده است.

حالا یحیی گل‌‌محمدی و مدیران پرسپولیس امیدوارند که بتوانند برای فصل آینده هم اسکلت اصلی تیمشان را حفظ کنند.

قرارداد ۶ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود و خیلی بعید است که هر ۶ بازیکن، فصل آینده هم در پرسپولیس بمانند

حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود. در این بین حسین کنعانی‌زادگان عملا کارهای انتقال خود به تیم الاهلی قطر را انجام داده و حتی نشریه استاد الدوحه قطر هم رسما خبر انتقال این بازیکن به الاهلی قطر را منتشر کرده است. درباره احمد نوراللهی هم هنوز معلوم نیست که او برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

به جز این دو نفر، به نظر می‌رسد سایر نفرات مشکلی برای تمدید قراردادشان ندارند. وحید امیری که پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر داشت، برای تمدید قراردادش به باشگاه چراغ سبز نشان داده و روزنامه خبرورزشی هم امروز خبر داده که امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم برای باشگاه پیغام فرستاده‌اند که قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

امید عالیشاه در نیم فصل دوم توانست دوباره تبدیل به همان همان بازیکنی شود که یحیی گل‌محمدی انتظارش را داشت. کمال کامیابی‌نیا هم به مانند وحید امیری نقش آچار فرانسنه را برای پرسپولیس بازی کرد و نه تنها در پست هافبک دفاعی برای تیمش به میدان رفت بلکه در روزهایی که سیدجلال یا کنعانی‌زادگان به هر دلیلی در ترکیب اصلی حضور نداشتند، او به خوبی جای آنها را در خط دفاعی پر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا