ما نماینده‌ جریان فکری تحولگرا و جوان هستیم


ما نماینده‌ جریان فکری تحولگرا و جوان هستیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به دنبال تحول بزرگی در مدل حکمرانی هستیم و ما نماینده‌ی جریان فکری تحولگرا و جوان برای ساختن ایران قدرتمند خواهیم بود .

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر یکشنبه در برنامه تبلیغاتی شبکه استانی سهند اظهار کرد: ما با انجام تمرکز زدایی، هر شهرستان را یک پایتخت کرده و اختیارات دولت را به فرمانداران شهرستانها واگذار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در دولت سلام، مسئولان استان را با مشورت و نظر نخبگان آن استان انتخاب خواهیم کرد و سامانه ای در این خصوص طراحی کرده ایم که اگر یک سوم مردم آن منطقه از استاندار یا فرماندار ناراضی باشند و در این سامانه الکترونیکی اعلام کنند بلافاصله آن مدیر از سمت خود عزل خواهد شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه مشکلات کشور از جمله عدم کفایت درآمد معیشتی مردم، بیکاری و گرانی از نادرست بودن روش اداره کشور نشات می‌گیرد و ما مصمم هستیم این روش را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: در هر دوره ۲۷۵ اتوبوس مدیر آمده و ۲۷۵ اتوبوس می‌رود و برخی مدیران هم خودشان را با هر شرایطی وفق داده و رنگ عوض می‌کنند و فکر می‌کنند که قیم مردم هستند نه کارگزار و خدمت رسان.

وی متذکر شد: به محض اینکه انتخابات تمام می‌شود گویا کل اختیارات کشور را به این مدیران می‌دهند و آنها هر تصمیمی را که دلشان بخواهد در سرنوشت مردم اتخاذ می‌کنند و در این میان دولت‌های ضد مردمی بدون توجه به منافع ملت، به منافع وابستگان قدرت در دولت توجه می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم آذربایجان شرقی در اقتصاد کشور تاکید کرد: این استان سهم مهمی در صادرات غیر نفتی کشور و پنج میلیارد دلار در سال صادرات غیر نفتی دارد و ما در دولت احتمالی مشکل کارتهای بازرگانی را حل خواهیم کرد تا ظرفیت های صادراتی این استان شکوفا شود.

وی اضافه کرد: همه‌ی فعالیت‌های اقتصادی باید مبتنی بر اهلیت باشد و هر کس که دارای اهلیت تجارت بین المللی و تولید باشد، باید حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایط فعلی، بازرگانان علاوه بر دشمنان کشور از سوی مسئولان دولتی نیز تحریم شده اند در حالی که دولتمردان باید بیش از هر زمان دیگری در کنار تجار و تولید کنندگان باشند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احیای صنعت فرش تبریز و خشکبار آذربایجان شرقی را از دیگر برنامه های دولت خود عنوان کرد و افزود: باید صنایع تبدیلی استان را فعال کرده و در صنایع معدنی هم سرمایه گذاری شود و در کنار این کارهای مهم به دنبال توسعه بازار نیز باشیم.

وی آذربایجان شرقی و تبریز را در حوزه‌ی گردشگری بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: دولت ما با برنامه ریزی دقیق این حوزه را متحول و تبریز را قطب گردشگری منطقه خواهد کرد تا دست بلند جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی