طرح بهارانه کتاب در استان همدان تمدید شد


طرح بهارانه کتاب در استان همدان تمدید شد

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید طرح بهارانه کتاب 1400 خبر داد و گفت: با توجه به استقبال عمومی علاقه مندان و مطالبه کتابفروشان، اجرای این طرح تا 25 خرداد ادامه دارد.

«احمدرضا احسانی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب ، ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند تا ۲۵ خرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠درصدی خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ کتاب فروشی استان همدان در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: از این تعداد ۱۶ کتابفروشی در همدان و سه کتاب فروشی نیز در ملایر هستند.

احسانی خاطرنشان کرد: به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ١٤٠٠» به تفکیک هر استان در سایت tarh.ketab.ir درج شده و قابل مشاهده است.

این طرح هفدهمین دوره از برگزاری طرح‌های فصلی کتاب است و از ابتدای اجرای طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ١٥ میلیارد تومان کتاب از سوی دوستداران کتاب در سراسر کشور خریداری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...