ایرانیان 28 خرداد حماسه ای ماندگار ثبت می‌کنند


ایرانیان 28 خرداد حماسه ای ماندگار ثبت می‌کنند

تبریز-ایرنا- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات اینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، گفت: بدون تردید مردم ایران زمین روز 28 خرداد ماه حماسه دیگری رقم زده و در تاریخ ثبت می‌کنند.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده روز یکشنبه در آئین بزرگداشت روز دختر در مجموعه تفریحی فرهنگی الغدیر، اظهار داشت: این انتخابات در گام دوم انقلاب برای اقتدار ایران مهم است و برای همین دشمنان تلاش دارند با تبلیغات منفی مانع از حضور مردم در انتخابات شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان با تزریق ناامیدی در جامعه درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا بتوانند از طریق عمال داخلی خود برنامه‌های بعدی مقابله با نظام و انقلاب را ادامه دهند.

گل محمدزاده با بیان اینکه انقلاب از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران تاکنون با انواع تهدیدها و تحریم‌ها روبرو بوده اما انتخاباتی در آن تعطیل نشده است، یادآور شد: این بار نیز مردم در این امر خطیر سهیم خواهند شد و اجازه خودنمایی به دشمان را نخواهند داد.

وی حضور در انتخابات را به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت کشور توصیف کرد و گفت: در زمان حاضر که ایران با اقتدار در منطقه جریان ساز شده است حضور در انتخابات خطیرتر از سال های گذشته به شمار می رود.

گل محمدزاده از خانواده پاسداران درخواست کرد با حضور خود و تبیین اهمیت انتخابات برای دیگران ضمن مشارکت حداکثری نقش مهمی در انتخاب اصلح نیز ایفا کنند چراکه به طور قطع با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها بار دیگر دشمنان شکست خواهند خورد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، بیست و هشتم خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول