حضور حداکثری در پای صندوق های رای، نقطه مقابل راهبرد دشمن است


حضور حداکثری در پای صندوق های رای، نقطه مقابل راهبرد دشمن است

امام جمعه ساوه گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، نقطه مقابل راهبرد دشمن است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی یکشنبه ۲۳ خردادماه در جلسه هم افزایی با جامعه کارگری و کارفرمایی پیرامون لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه که در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه ای واقع در شهر صنتعی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ۱۴ قرن، نظامی توسط امام راحل بنیان نهاده شد که با سایر نظام‌ها متمایز است و تفکر امام بر تمامی تفکرات حاکمیتی در جهان غلبه کرد.

وی بیان کرد: با پیدایش انقلاب مسیر سراسر جهان تغییر یافت و به سمت مکتب اسلام تغییر مسیر داد. مهمترین وجه تمایز نظام اسلامی جمهوریت و حضور مردم در صحنه است که تجلی جمهوریت نظام، انتخابات بوده و ملت ایران در طول این سالها ثابت کرده‌اند که خواست آنها برگزاری انتخابات حداکثری است.

وی با اشاره به توطئه افکنی دشمنان برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: کسانی به دنبال نفی انتخابات هستند و هدف آنها شعله‌ور کردن انقلاب با ایجاد ناامنی است و ملت ایران با حضوری پرشور و آگاهانه اجازه نخواهند داد توطئه دشمنان عملیاتی شود.

امام جمعه ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه علاوه بر تحریم‌ها و فشار اقتصادی بخش اعظمی از مشکلات به ناکارآمدی و سوءمدیریت در کشور بر می‌گردد، اظهار کرد: مسئولیت ناپذیری یکی از مشکلات کشور است و راه حل مشکلات، انتخاب درست بوده و قهر با صندوق‌های رای شیوه درست مطالبه گری نیست. اعتبار نظام و رییس جمهور آینده به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ابزاری برای مردم در اصلاح امور کشور و کارآمدی مسئولان و دستگاههای نظام اسلامی است، افزود: در اندیشه و فرهنگ دینی، مردم صاحبان اصلی کشور و مسئولان، خدمتگزار آنان هستند. نظام ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت رکن نظام است که با حضور مردم، راه برای اجرای اسلام و تحقق ارزش های اسلامی باز می‌شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: این جمهوریت و احترام به آراء و خواست مردم از آموزه‌های اسلامی نشات می‌گیرد. همه باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم وگرنه دچار نظام فاسد و استبدادی پهلوی و بدتر از آن می شویم. مردم باید با حضور پرشور قدر این نظام اسلامی را بدانند تا سرنوشت ملت تغییر پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه کاهش مشارکت و تحریم انتخابات راهبرد دشمن برای ملت و نظام اسلامی است، افزود: دشمنان ما اعم از آمریکا و انگلستان و رژیم صهیونیستی و مزدورانشان مثل آل سعود، با ضد انقلاب داخلی و خارج نشین مثل منافقین و سلطنت طلب‌ها و لا مذهب‌ها، همه و همه برای تحریم انتخابات جنگ احزاب راه انداختند و برای کاهش مشارکت مردم و سست کردن اراده مردم برای حضور پرشور در انتخابات تلاش حداکثری می‌کنند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: عدم مشارکت در انتخابات عملا هم آهنگی و هم صدایی با دشمنان ملت و نظام اسلامی است. اگر کسی یا گروهی دلخور است، اعتراض دارد راه دموکراسی و جمهوریت از طریق انتخابات است نه اغتشاشات و تحریم انتخابات که زمینه‌ای است برای اغتشاشات و ناامنی و هرج و مرج در کشور که ملت باید نسبت به این ترفندها هوشیار باشند.

به گزارش ایسنا، جانشین سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه‌ دشمن را خنثی و نظام اسلامی را کارآمد و مقتدر نشان می‌دهد.

سرهنگ پاسدار محمد شریف بیان کرد: علاوه بر مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح نیز به اندازه میزان مشارکت از اهمیت خاصی برخوردار است. اقتدار و عظمت انقلاب به انتخاب درست و صحیح من و شما بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه قطار انقلاب در حال حرکت است و هر کس پیاده شود زیان خواهد دید، افزود: در انتخاب فرد اصلح بین قول و عمل تفکیک قائل شویم و شخصیت عمل گرا را در تراز جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم.

در ادامه دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه گفت: جامعه کارگری در انتخابات حضوری فعال داشته و با وجود شرایط سخت و دشوار در حوزه معیشتی و اقتصادی اما در لبیک به فرمان رهبری حضوری آگاهانه خواهند داشت.

داوود میرزایی افزود: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد. هر برگ رای و حضور حداکثری و آگاهانه و با بصیرت ملت در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان موجب تقویت پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آنجاکه از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران در جهان و منطقه را نداشته و ندارند با فعالیت‌های فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند همه باید روز ۲۸ خرداد را به روز شکست اهداف دشمنان و منافقان داخلی و خارجی تبدیل کرده و بار دیگر توطئه دشمنان را شکست دهیم و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس