نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان از مهم‌ترین کارهای دولت اقدام و تحول


نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان از مهم‌ترین کارهای دولت اقدام و تحول

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان از مهم‌ترین کارهای دولت اقدام و تحول خواهد بود.

محسن رضایی ۲۳ خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی شبکه استانی تبرستان،با اشاره به اینکه سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است، اظهار کرد: چشم اندازهای بدیع و متنوع، پوشش گیاهی و چهار فصل پربازده آن طبیعتی را به وجود آورد که گویی جهان کوچک در ایران شکل گرفته و از همه قاره های عالم قطعه ای در ایران وجود دارد.

وی تصریح کرد: ایران سرزمین اقوام و قیبله های سرشار از غرور و رویاهایی مالامال از پاکی و شور و مردمی پاک نهاد به ذلالی چشمه های جوشان عالم است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر صدفی را با گوهر را می توان شناخت و ایران را با ایران باید شناخت، خاطرنشان کرد: طبیعت، هنر، ادبیات، نوابغ، مردم مهمان نواز، بناهای باشکوه، سابقه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک و کمیباب دارد.

رضایی افزود: هنرامام انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانیان را دورهم جمع کرد و انسجام بزرگی را به وجود آورد که همه با هم یکی شدیم و روی قامت خود ایستادیم اما متاسفانه سیاست های نادرست دولت ها در سه دهه اخیر باعث شد که این توانایی عظیم و قامت بلند ایران در مقابل مشکلات خم شود.

وی با بیان اینکه می خواهیم دوباره قیام کنیم و حرکتی را با دولتی نو آغاز کنیم،گفت: امام خمینی (ره) برای اولین بار با جمع کردن همه اقوام اتفاق بزرگ انقلاب اسلامی را رقم زد که شرق و غرب هم نتوانستند در مقابل آن بایستند و برای دومین بارهنگامی که در جنگ تحمیلی پنج استان ایران اشغال شده بود با جمع کردن دوباره اقوام توانست صدام حسین و بیش از ۵۰ کشور که حمایتش می کردند را به زباله دان تاریخ بفرستد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حتما برای بار سوم با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند می توان همه ملت ایران را دور هم جمع کرد و حرکتی نو را آغاز و قیام کرد.

رضایی ادامه داد: قیام سوم، قیام فرهنگی اقتصادی، شکستن محاصره اقتصادی، پیشرفت های بزرگ، زندگی بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی و برای سربلندی کشاورزان، معلمان، کارگران، بازنشستگان و زدودن غم و غصه خواهد بود اما به شرط حرکت همه باهم است.

وی بیان کرد: انتخابات از قبل مهندسی شده نیست و شما هموطنان سرنوشت صندوق ها را تعیین می کنید و خواهید گفت که اراده و انتخاب اصلی در دست شماست.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مناطق و قطب های اقتصادی درست می کند،ادامه داد: به استان ها اختیارات و مسئولیت داده می شود. به عنوان نمونه اگر مردم در استانی سپرده های خود را در بانک گداشتند باید در همان استان سرمایه گذاری شود نه اینکه از هر استانی ۴۰ درصد سپرده ها به تهران انتقال داده شود و ازآنجا تبدیل به ارز و پس از آن از کشور خارج شود که در دولت جدید این را بالعکس خواهیم کرد.

رضایی افزود: قرار نیست تهران استان ها را استثمار و خارج از ایران تهران را استثمار کند و ما در دولت جدید این را پایان می دهیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما، دولت اقدام و تحول و پایان دادن به وعده های بی پشتوانه است، برای هر استانی که طبیعت، مردم و اقلیم خاص خودش را دارد برنامه خاص آن استان با کمک مردم آن تنظیم شده است.

وی افزود: نسخه واحد نوشتن به معنای نادیده گرفتن ظرفیت ها، مزیت ها،استعدادها، قابلیت ها و توانایی های مردم هر استان است.

رضایی با اشاره به اینکه رایانه ۴۵۰ هزار تومان برای همه استان است، عنوان کرد: اختیارات تصمیم‌سازی و تصمیم گیری درزمینه اقتصاد به همان استان برای به وجود آوردن مناطق و قطب های اقتصادی داده می شود چرا که هر کدام به اندازه یک کشور می تواند تولید کنند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر از استان های ایران است، تصریح کرد: همه استان ها همان طور که در انقلاب و دفاع مقدس به صحنه امدند این دفعه در دولت اقدام و تحول همه را به صحنه می آوریم و تمام ایران تبدیل به کارگاه بزرگ اقتصادی خواهد شد اما به شرط اینکه جوانان نشاط داشته باشند.

وی ازاستفاده ظرفیت همه بانوان سخن گفت وافزود: آزادی های اجتماعی درچارچوب قانون ،اجازه فعالیت به جوانان، آموزش ، بالا بردن توانایی و مهارت از جمله برنامه ها است.

رضایی با اشاره به اینکه دولت اقدام و تحول می خواهد وحدت ملی را به وجود آورد، گفت: چپ و راست کردن و پارتی بازی و بی عدالتی باید از بین رود و ما این کار را خواهیم کرد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای رسیدن به ایده بزرگ چند خط مشی دارد، خاطرنشان کرد: استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می شود و بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی که رییس جمهور با تصویت هیات دولت می تواند اختیارات خودشان را به افرادی واگذار کند و در بعد اقتصاد این اختیار داده می شود.

وی ادامه داد: کمک می کنیم از طریق امکانات پژوهشی در اختیار با استانداران هم فکری و کارهای پژوهشی انجام می دهیم و پشت ان ها خواهیم بود و اجازه تصمیم گیری به خودشان داده می شود.

رضایی توجه به اقشار آسیب پذیر را از توجهات دولت خود دانست و افزود: معلمین، کشاورزان، کارگران، کارکنان دولت توجه خواهیم کرد و علاوه بر رایانه ۴۵۰ هزار تومان می خواهیم مسئله اشتغال و تولید در استان ها با حمایت دولت مرکزی شغل ایجاد کنند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را از مهم‌ترین کارهای دولت خود برشمرد و گفت: با اجرای این طرح ۳۰۰ صنعت راه اندازی و ایجاد شغل می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت و صاحب انقلاب هستند،یاداورشد: همان طور که من و دوستانم زیر شیمایی و بمباران رفتیم خودمان را سپر ملت ایران می کنیم و اجازه نمی دهیم نان قرضی، کولبری، زباله گردی بر قامت بلند ایران بنشیند.

رضایی معتقد است: حفظ کرامت انسانی مهمترین هدف دولت اقدام و تحول است که از خانه آغاز می کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مسئله ازدواج جوانان ،حقوق خانه داری،رونق کسب و کارهای خانگی از جمله برنامه های دولت اقدام و تحول است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو