سرپرست فرمانداری شادگان:تمهیدات بهداشتی درشعب اخذ رای پیش‌بینی شده‌است


سرپرست فرمانداری شادگان:تمهیدات بهداشتی درشعب اخذ رای پیش‌بینی شده‌است

آبادان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شادگان گفت‌: امکانات و تمهیدات لازم بهداشتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شادگان بیان کرد:با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای شادگان فراهم شده است.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات، برای اینکه شهروندان در شرایط کرونایی، بدون دغدغه در شعب اخذ رای حاضر شوند فرآیند ضدعفونی و پاکسازی شعب اخذ رای در سطح شهرها و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان در روز رای گیری انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه با اشاره به تعیین هشت مرکز تزریق واکسن به گروه‌های هدف در سطح شهرها و روستاهای شادگان گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی دقیق و همراهی همه جانبه از سوی متولیان این امر، طرح انبوه واکسیناسیون عمومی کرونا در این شهرستان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی به مصوبات قبلی ستاد مدیریت کرونا شادگان اشاره کرد و افزود: اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد ، افزود: روز جمعه ۲۸ خرداد شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد با تقدیر و تشکر از مجموعه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شادگان گفت: با همت و تلاش اعضای ستاد کرونای شهرستان، شادگان در وضعیت روند نزولی ابتلا به کرونا قرار گرفته‌ و امید است با یاری خداوند متعال و همراهی و همکاری مردم به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

وی با اشاره به پیگیری‌ صورت گرفته درخصوص ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی گفت:سعی ما بر این است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یابد.

آبادان ، خرمشهر و شادگان زیر مجموعه دانکشده علوم پزشکی آبادان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!