همه کاره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد


همه کاره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی با توجه به این که رابطه خوبی با بازیکنان دیگر تیم ها دارد ، برای فصل نقل و انتقالات از جعفر سمیعی اختیار تام برای مذاکره گرفته است. نوشته همه کاره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

همه کاره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی ، مسئول مذاکره با بازیکنان مدنظر پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵
همه کاره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی با توجه به این که رابطه خوبی با بازیکنان دیگر تیم ها دارد ، برای فصل نقل و انتقالات از جعفر سمیعی اختیار تام برای مذاکره گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی در زمان مدیریت رسول پناه در جذب بازیکن اختیار تام داشت و تمامی مذاکرات با بازیکنان را از صفر تا صد انجام می داد و بازیکنان تنها برای امضای قرارداد و دریافت پیش قراردادشان راهی ساختمان باشگاه می شدند.
این اتفاق گویا در فصل نقل و انتقالات پیش رو نیز ادامه پیدا خواهد کرد و گل محمدی در گفتگویی که با شکوری و سمیعی داشته به آن ها اعلام کرده مذاکرات با بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس شخصا پیگیری می کند.
در این میان اگرچه باشگاه پرسپولیس با مشکلات عدیده مالی روبروست و پرونده شکایت بازیکنان داخلی و خارجی و به ویژه کالدرون باشگاه پرسپولیس را به شدت تحت تاثیر قرار داده اما جعفر سمیعی برای یحیی گل محمدی این اطمینان خاطر را به وجود آورده برای خرید مهره‌های جدید اختیار تام دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟