سکوت معنادار کادرفنی پرسپولیس در خصوص حاشیه های جدایی ستاره سرخ ها


سکوت معنادار کادرفنی پرسپولیس در خصوص حاشیه های جدایی ستاره سرخ ها

بوژیدار رادوشویچ ، از ایران رفته و هنوز به تمرینات پرسپولیس بازنگشته است اما کادرفنی پرسپولیس هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشته است. نوشته سکوت معنادار کادرفنی پرسپولیس در خصوص حاشیه های جدایی ستاره سرخ ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سکوت معنادار کادرفنی پرسپولیس در خصوص حاشیه های جدایی ستاره سرخ ها

سکوت یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس در خصوص بوژیدار رادوشویچ
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰
سکوت معنادار کادرفنی پرسپولیس در خصوص حاشیه های جدایی ستاره سرخ ها

بوژیدار رادوشویچ ، از ایران رفته و هنوز به تمرینات پرسپولیس بازنگشته است اما کادرفنی پرسپولیس هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه بوژیدار رادوشویچ هنوز در تمرینات این تیم غایب است اما اعضای کادر فنی پرسپولیس هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشته اند.

یحیی گل محمدی که همواره در مواجه با غیبت بازیکنان مورد نظرش در تمرین سکوت نمی کرد و موضع خود را در قبال بازیکن و باشگاه اعلام می کرد، طی چند روز اخیر کوچکترین اظهار نظری در مورد غیبت رادوشوویچ نکرده است.

سرمربی پرسپولیس همان ابتدا در مورد بوژیدار رادوشویچ اعلام کرد این بازیکن از پرسپولیس طلب دارد و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشده و در تمام این روزها دیگر در این خصوص صحبتی نکرد.

در این میان برخی از آگاهان به اخبار پشت پرده پرسپولیس گواهی می دهند خود یحیی هم چندان با بازگشت رادو به پرسپولیس موافق نیست و اگرچه در بازی های پیش رو به او نیاز دارد اما در این مدت در چند بازی با رادو دچار تنش شده و البته رادو نیز بارها در گفتگوهایی که با مسئولان باشگاه داشته تاکید کرده مشکل اصلی او این است در پرسپولیس بازی نمی کند و در تمرینات هم به او بی احترامی می شود.

به هر روی نمی شود روی این اخبار حساب چندانی باز کرد اما سکوت یحیی در این شرایط در نوع خودش جالب به نظر می رسد و معلوم نیست او چرا سکوت اختیار کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته