پویش هر پلیس، یک رأی به یاد شهید در شرق استان تهران راه‌اندازی شد


پویش  هر پلیس، یک رأی به یاد شهید  در شرق استان تهران راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد، پویش هر پلیس یک رأی به نام هر شهید در این فرماندهی انتظامی راه‌اندازی شد.

سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پلیس انتظامی شرق استان تهران در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی، پویشی راه اندازی کرده که در آن، هر پلیس به نام و نیابت از یک شهید در این رویداد مهم سیاسی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در سالگرد شهید انتظامی بهزاد تفرشی، از شهدای شهرستان پاکدشت به پدر ایشان قول دادیم که به نیابت از شهید در انتخابات شرکت کنیم و از تمامی نیروهای پلیس و خانواده‌های آنان نیز درخواست داریم که ثواب شرکت در انتخابات را با نیابت از شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم مضاعف کنند.

وی با اشاره به تلاش پلیس شرق استان تهران در حفظ امنیت انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در هفت شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک، پیشوا، دماوند، فیروزکوه و پردیس در جنوب و شرق استان تهران هشت هزار نفر از نیروهای انتظامی ساماندهی شده است تا از صندوق اخذ رای در این شهرستان‌ها محافظت کنند.

عزیزی تصریح کرد: حفظ امنیت و سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم، زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم و به این واسطه، اقتدار ایران اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: برای نخستین بار، گروهان خواهران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با عنوان گروهان الزهرا(س) به منظور ارتقا امنیت شعب اخذ رأی آموزش دیده و ساماندهی شدند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا