استاندار: هیچ مانعی پیش روی تولید در آذربایجان غربی قابل قبول نیست


استاندار: هیچ مانعی پیش روی تولید در آذربایجان غربی قابل قبول نیست

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هیچ مانعی پیش روی تولید در استان قابل قبول نیست و باید همه این موانع برداشته شود.

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در دیدار با یک سرمایه گذار خارجی در ارومیه افزود: امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" تمام دستگاه های اجرایی و متولیان سرمایه گذاری در استان باید تمامی موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری در استان را رفع کنند.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی، ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف دارد که هر سرمایه گذاری می تواند این ظرفیت ها را بارور کرده و درآمد زیادی را نصیب استان کند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: بخش کشاورزی و تولیدی انواع محصولات باغی از جمله زمینه های مناسب سرمایه گذاری در استان است.

شهریاری گفت: آب و خاک مناسب موجب شده آذریجان غربی به یکی از تولید کنندگان بزرگ محصولات کشاورزی در کشور تبدیل شود که برای این مهم، حضور سرمایه گذاری یک رکن اساسی است.

به گزارش ایرنا، این سرمایه گذار خارجی در مرحله اول ۱۰ میلیون دلار و در مراحل بعد تا ۵۰ میلیون دلار در حوزه صنایع تبدیلی آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند.

در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید، میلیاردها دلار سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان غربی جذب شد؛ این رقم با وجود تحریم ها محقق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس