نماینده بوکان: رسانه‌ها علیه تبلیغات دشمنان وارد عمل شوند


نماینده بوکان: رسانه‌ها علیه تبلیغات دشمنان وارد عمل شوند

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها برای خنثی کردن تبلیغات دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات پیش‌رو باید وارد عمل شوند.

انورحبیب‌زاده روز یکشنبه در نشست صمیمی مسوولان روابط عمومی ادارات و رسانه های این شهرستان که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان برگزار شد، افزود: امروزه رسانه های خارجی با تمام توان و قدرت در حال انتشار اخباری در خصوص انتخابات در ایران هستند که مردم را برای حضور بی نظیر در این رویداد سیاسی دلسرد کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی ها هدایت کنندگان افکار عمومی در جامعه به شمار می روند، افزود: ما همواره مشوق حضور مردم در انتخابات هستیم و از همه مسوولان کشور می‌خواهیم که به مشکلات معیشتی مردم توجه کنند و نگذارند این بهانه فرصتی به دست بیگانگان برای تبلیغ علیه نظام دهد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه خبرنگاران و روابط عمومی های داخلی این است که در این جنگ رسانه ای دوشادوش هم به جنگ این بمباران خبری رسانه‌های خارجی بروند.

حبیب‌زاده ادامه داد: خبرنگاران و مسوولان نشریه ها باید زمینه‌ساز حضور مردم در انتخابات باشند و وظیفه دینی و ملی خود را برای مشارکت در این میدان مهم که برای آینده کشور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است بیش از گذشته فراهم کنند.

وی گفت: امروز انتخابات مهم ترین مسئله کشور است و در این راستا رسانه‌های خارجی با تمام توان در حال دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای هستند ازاینرو رسانه های داخلی وظیفه بسیار سنگینی برای مقابله با این هجمه دارند.

وی باتاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با وجود ۴۲ سال دشمنی استکبار، مردم مناطق کردنشین همیشه بیشترین حضور را در پای صندوق های رای داشتند و قطعا در این انتخابات نیز با همت و همراهی و هدایت رسانه ها شاهد حضور بینظیر دیگری در این رویداد خواهیم بود.

انعکاس واقعی عملکرد دستگاه های اجرایی مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها است

نماینده بوکان: رسانه‌ها علیه تبلیغات دشمنان وارد عمل شوند

فرماندار بوکان نیز گفت: انعکاس واقعی عملکرد دستگاه های اجرایی مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها است.

محمد امین‌زاده ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها، خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گفت: خوشبختانه امروز و با وجود تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر رسانه ها شاهد شور و شوق انتخاباتی در سطح جامعه هستیم.

وی افزود: رسانه ها باید امید آفرینی را در راس اخبار و کارهای رسانه ای خود قرار دهند.

امین‌زاده در ادامه اضافه کرد: انتخاب در سرنوشت یک جامعه تأثیر مستقیم و غیر قابل انکاری دارد و این مهم نقش رسانه ها را در هدایت افکار عمومی برای یک انتخاب اصلح و با حضور حداکثری چند برابر کرده است.

فرماندار بوکان افزود: انسجام ملی، ایجاد وحدت و شور و شوق حضور از وظایف مهم رسانه ها در این روزهای مهم است که خوشبختانه تا کنون و در سطح شهرستان به خوبی از اجرای این وظیفه خطیر بر آمدند و امید است با این تلاش ها شاهد حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !