شمار مبتلایان جدید به کرونا در استان مرکزی به 92 مورد رسید


شمار مبتلایان جدید به کرونا در استان مرکزی به 92 مورد رسید

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته، شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان مرکزی به 92 مورد رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید " محمد جمالیان" افزود: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۲۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.
وی بیان داشت: ۶۵ نفر از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با احتساب ۹۲ مورد ابتلای جدید، تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۶۱ هزار و ۷۷۹ نفر رسیده است.
دکتر جمالیان بیان داشت :متاسفانه در این مدت ۲ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها به ۲ هزار و ۱۳۹ نفر رسیده است.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان