وعده جذاب رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران سرخ


وعده جذاب رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران سرخ

سید مجید صدری ، رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت : به دنبال این هستیم که با گابریل کالدرون توافق کنیم و هواداران بابت این پرونده نگران نباشند. نوشته وعده جذاب رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران سرخ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وعده جذاب رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران سرخ

مجید صدری : قول می دهیم پرونده کالدرون باشگاه پرسپولیس را تهدید نکند
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۰
وعده جذاب رئیس هیات مدیره پرسپولیس به هواداران سرخ

سید مجید صدری ، رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت : به دنبال این هستیم که با گابریل کالدرون توافق کنیم و هواداران بابت این پرونده نگران نباشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صدری که به عنوان رئیس هیئت مدیره نقش پررنگی در اتفاقات این باشگاه دارد، در مصاحبه تازه اش وعده داد تا پرونده گابریل کالدرون خطری را برای پرسپولیس ایجاد نکند. او می‌گوید:

با توجه به اینکه این مربی اخلاق مدار است، درحال صحبت هستیم ما مشکل این مربی را با گفت‌وگو و تعامل حل کنیم و هواداران نباید نگران این پرونده باشند. درست است که نسبت به این مربی بی مهری شده است اما به هواداران قول می‌دهیم که در این پرونده آسیبی به باشگاه نرسد.

وی با اشاره به درآمدهای پرسپولیس از سازمان لیگ عنوان کرد:

با سازمان لیگ درحال مذاکره هستیم. نکته این است که از سوی سازمان لیگ صورت حساب‌هایی از سوی سازمان لیگ برای پرسپولیس صادر شده و ما یک نماینده تعیین کردیم تا این لیست‌ها را بررسی کنند.

صدری همچنین در پایان توضیح داد:

برنامه ام این است، کارهای مربوط با باشگاه پرسپولیس را انجام دهم و به هواداران قول می‌دهم مشکلات پرسپولیس را حل کنم. یکی از برنامه‌های من بحث وررشگاه شهید کاظمی است که چند سال است بلاتکلیف باقی مانده و باید این مشکل را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود. در شان پرسپولیس است که چنین ورزشگاهی داشته باشد و بتواند برنامه‌های بلند مدتی برای آن داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات