بازارگرمی عجیب یک مدافع با نام پرسپولیس !


بازارگرمی عجیب یک مدافع با نام پرسپولیس !

طبق ادعای خبر ورزشی ، یک بازیکن که نه سابقه ملی و نه کیفیت بالایی دارد ، مدت ها است که خود را به عنوان گزینه مدنظر پرسپولیس معرفی می کند. نوشته بازارگرمی عجیب یک مدافع با نام پرسپولیس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازارگرمی عجیب یک مدافع با نام پرسپولیس !

خبر ورزشی : یک بازیکن با اینکه کیفیت بالایی ندارد خود را گزینه پرسپولیس معرفی می کند
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۰
بازارگرمی عجیب یک مدافع با نام پرسپولیس !

طبق ادعای خبر ورزشی ، یک بازیکن که نه سابقه ملی و نه کیفیت بالایی دارد ، مدت ها است که خود را به عنوان گزینه مدنظر پرسپولیس معرفی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنور نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از همین حالا حسابی داغ شده است. البته دلیل داغ شدن این تنور، تلاش مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان جدید نیست بلکه شایعاتی است که از طرف دلال‌ها حول سرخ پوشان ایجاد می شود.
در حالیکه هنوز یحیی گل محمدی لیستی به باشگاه نداده طی یک هفته گذشته، ده‌ها بازیکن توسط افراد سودجو در فضای مجازی به پرسپولیس نزدیک شدند؛ آن هم در شرایطی که یحیی گل محمدی با خریدهای ابتدای فصل خود ثابت کرد بیش از هر چیز به جوانگرایی فکر می کند و میانگین سنی خریدهایش حتی به ۲۷ سال هم نمی‌رسد.
هواداران پرسپولیس نیز در فضای مجازی، خواسته یا ناخواسته به این حواشی دامن می‌زنند و به تبلیغ برای بازیکنانی می‌پردازند که نه ستاره هستند و نه کیفیت بالایی دارند.
شرایط برای پرسپولیس با وجود این همه شایعه و حاشیه سخت شده و بازیکنان داخل تیم نیز می‌گویند با شنیدن هر شایعه‌ای، تمرکزشان به هم می خورد.
مثلا یک مدافع که نه سابقه ملی دارد و نه کیفیت بالا، مدت‌هاست می‌گوید من گزینه پرسپولیس هستم و جالب اینکه دلال این بازیکن هم به شدت برای او در فضای مجازی تبلیغ می‌کند و به چند تیم لیگ برتری اعلام کرده بازیکن مدنظر از پرسپولیس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. خیلی از دلال‌ها با استفاده از اسم پرسپولیس برای بازیکنان بی‌کیفیتشان مشتری پیدا می‌کنند و پول‌های خوبی به جیب می‌زنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا