بهترین شامپو بعد از کراتینه


توی این مقاله قصد دارم راجب موهای کراتینه،مراقبت‌های بعد از کراتینه کردن مو،بهترین شامپو بعد از کراتینه و همچنین ویژگی یک شامپوی خوب و مناسب موی سر صحبت کنم.

همینطور که میدونید وقتی عمل کراتینه کردن روی موی سر انجام میشه داستان صافی و لطافت و براقی مو به همون جا ختم نمیشه و لازم و ضروری هست که از بهترین شامپو بعد از کراتینه که از بهترین مواد و متریال طبیعی ممکن درست شده باشه استفاده بشه در واقع از شامپویی که فاقد سولفات باشه که بتونه عمر صافی و لطافت موهای کراتینه شده را بیشتر کند.( پیشنهاد ما: تهیه و استفاده ی شامپو آمازون بدون سولفات می باشد )

بهترین شامپو بعد از کراتینه

مو در حالت طبیعی دارای چربی و پروتین کراتینه هست که به مرور به علت استفاده از شامپوهای نامناسب و مراقبت نکردن باعث از بین رفتن چربی و کراتین طبیعی مو میشیم.امروزه با انجام کراتینه بر روی مو که خیلی از مراکز زیبایی انجام میدهند باعث میشه مو تقویت بشه و هم کراتین به موها اضافه بشه و حالت صافی بگیره و از وزی و خشکی مو خلاص بشیم به عبارتی باعث احیاء مو میشیم ولی یه نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت هستش و باید رعایت کرد مراقبت‌های بعد از صورت گرفتن کراتینه مو هستش.اگر به مراقبت‌های بعد از کراتینه کردن مو بی توجه باشیم با توجه به هزینه‌های زیادی که برای داشتن این موهای صاف و براق کردیم باید منتظر بازگشت دوباره موها به حالت قبل باشیم پس حتما توصیه های مارو جدی بگیرین که متضرر نشین و عمر موهای درخشن و لطیفتون را دو برابر کنید.

مزایا و معایب کراتینه کردن موی سر

درسته کراتیه پروتیئن است و جزو ساختار اصلی موها و پوست به حساب می آید اما انجام عمل کراتینه کردن موی سر با استفاده از مواد شیمیایی و حرارت صورت میگیرد که این عمل سبب لطافت و درخشندگی و صافی موی سر می‌شود ولی باید بدانیم که انجام کراتینه همیشه و برای همه مناسب و کارساز نخواهد بود.

باید حتما با توجه به شیمیایی بودن کراتینه اطمینان پیدا کنیم که افرادی مجرب با موادی با کیفیت مرغوب عمل کراتینه‌ی موی ما را انجام میدهند.

ولی از مزایای کراتینه کردن مو میتوان به تقویت موی سر اشاره کرد زیرا با عمل کراتینه روی مو پروتیئن و ویتامین به موها میرسد که میتوان به موها حالت دهی راحتری را نسبت به قبل از کراتینه موی سر داد و همچنین موی سر حالت درخشندگی و لطافت و صافی به خود میگیرد.

از معایب انجام کراتین روی موی سر هم باید گفت چون کراتین موادی است شیمیایی پس ممکن است حساسیت‌زا باشد پس لازم و ضروری است که از با کیفیت‌ترین محصول کراتینه استفاده شود همچنین احتمال اسب دیدگی بر روی موی سر نیز وجود دارد و باتوجه به پر هزینه بودن انجام کراتینه ماندگاری طولانی مدتی ندارد و برای این که کراتینه موی سرمان عمر طولانی‌تری بگیرد لازم و ضروری است که مراقبت‌های بعد کراتینه را جدی بگیریم و حتما از بهترین شامپوی بعد از کراتینه استفاده کنیم.

مراقبت‌های ضروری که بعد از کراتین کردن موی سر باید صورت گیرد

حتما بعد از استحمام کردن رطوبت موهای سر با سشوار گرفته شود.(نیاز به براشینگ کردن موی سر نیست با یک شانه ساده و حرارت ملایم موهای سرتون را خشک کنید)از بالشت با جنس ساتن بهتر هستش که استفاده کنیدضروری است که حتما از بهترین شامپو بعد از کراتین (شامپوی بدون سولفات) استفاده شودشستوشوی موی سر با اب ولرم حتما صورت گیرداز حالت دهنده‌های موی سر (اتومو-بابلیس) کمتر استفاده شودکوتاه کردن انتهای موهای سر (در صورت اسیب دیدن)شانه زدن صحیح موهای سرتغذیه رسانی با شامپوهاروغت تراپی موی سرشستوشوی ملایم موی سر (اجتناب از چنگ زدن موی سر)استفاده از ماسک موی مناسب سراستفاده از شامپوی دانه درشت

چه کسانی نباید کراتین بر روی مو انجام دهند

کسانی که موهای به شدت اسیب دیده دارندخانوم‌های باردار و شیرده هستندکسانی که حساسیت شدید به مواد شیمیایی دارند

ما توصیه میکنیم کسانی که شرایط کراتینه مو را ندارند از شامپو‌های بدون سولفات یا همان بهترین شامپوی بعد از کراتینه استفاده کنند.

اثر و معایب شامپوهای دارای سولفات بر روی مو

این روزا وقتی از شامپویی استفاده میکنیم که خوب کف میکنه خیلی باعث خوشنودی و رضایتمون میشه و حس تمیزی میکنیم در صورتی که کف زیادی که حاصل شامپوهای موجود نشونه‌ی وجود سولفات در شامپو هستش و هرچه این غلظت سولفات بیشتر باشه شامپوی ما هم بیشتر کف میکنه که باعث میشه چربی و کراتینه طبیعی موهارو از بین ببره و به مرور باعث خشکی موهابشه و پس خیلی مهم هستش که از بهترین شامپو بعد از کراتینه که فاقد سولفات هم هستش را مورد استفاده قرار دهیم.

در برخی از تحقیقات که بر روی مردان که دچار طاسی مو یا ریزش مو هستند انجام شد و به نتایج متعددی رسیدند که یکی از دلایل این ریزش‌ها استفاده مکرر از شامپوهای دارای سولفات بوده است.البته نا گفته نماند که دلایل ریزش مو میتواند بسیاری موارد دیگر باشد از جمله استفاده ی بیش از حد از انواع چسب مو ، واکس مو ، انواع تافت ها و غیره که میتواند به راحتی به موهای شما آسیب بزند.البته استفاده درست و صحیح از انواع این حالت دهنده ها میتواند به راحتی موهای شما را جذاب و خوش حالت کند.پیشنهاد میکنیم لینک واکس مو رنگی را کلیک کرده تا از فروشگاه آنلاین فروشکات یک حالت دهنده و واک موی فوق العاده با کیفیت را دریافت کنید.

بهترین شامپو بعد از کراتینه

حالا که با مضرات شامپوهای با سولفات آشنا شدید حتما میپرسید که بهترین شامپو به خصوص بهترین شامپو بعد از کراتینه چی میتونه باشه؟ پاسخ: شامپو کراتین آمازون

من میخوام بهتون شامپو کراتین آمازون را معرفی کنم که فاقد سولفات هستش و مناسب برای کسایی که موهاشون آسیب دیده و به خصوص برای کسایی مناسب هست که دنبال بهترین شامپو بعد از کراتینه موهاشو میگردن هست.

مواد تشکیل دهنده اصلی این شامپو به شرح زیر هست :

زیتونپوست لیموالوئه‌ورابابونهنیشکر

خواص هریک به صورت مختصر براتون ذکر کردیم:

۱_زیتون

کاهش وزی موی سررفع شوره سرایجاد ضخامتسرعت بخشیدن به رشد موی سر

۲_پوست لیمو

درخشندگی و براقی موی سردرمان شوره سردرمان ریزش موی سر

۳_الوئه‌ورا

تقویت موی سردرمان ریزش موی سرکاهش چربی موی سرسرعت بخشیدن به رشد موی سر

۴_بابونه

درمان ریزش موی سردرمان شوره سردرخشندگی موی سر

۵_نیشکر

رفع سوزش و التهاب چشم

در حالت کلی به دلیل وجود اصلی این سه عنصر باعث تنظیم چربی مو،درخشندگی مو،جلوگیری از ریزش و اشک چشم و همچنین برطرف نمودن وزی موها میشود.

پس اگر دنبال شامپوی مناسب و به عبارتی بهترین شامپو بعد از کراتین موهاتون هستین اسن محصول رو هم به لیست خریدتو اضافه کنید.

شما میتونین این محصول و از این لینک خریداری نمایید.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله از روش‌های مراقبتی موها و بهترین شامپو بعد از کراتینه که چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد صحبت کردیم و از مضررات و نتایج تحقیقاتی که بر روی شامپوهای دارای سولفات انجام شد توضیح دادیم و همچنین به معرفی شامپو کراتین امازون که بهترین شامپو بعد از کراتینه شناخته شده است پرداختیم.هم نین پیشنهاد میکنم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده ی انواع محصولات مو و لوازم آرایشگاهی به وب سایت رسمی فروشکات به آدرس https://www.forooshcut.com/ مراجعه نمایید.

نویسنده:فاطمه صبوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن