آیت الله اعرافی: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است


آیت الله اعرافی: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، بستر رفع مشکلات کشور و افزایش اقتدار نظام اسلامی را فراهم خواهد کرد.

آیت الله اعرافی: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

به گزارش راهبرد معاصر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و کاندیدای انتخابات میان‌دوره خبرگان رهبری گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، دشمن را در اعمال توطئه‌های از پیش طراحی‌شده علیه ایران اسلامی، ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه، مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع خواهد کرد، گفت: مشارکت در انتخابات، اقدام عملی مردم برای رفع مشکلات خواهد بود.

این کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران، گفت: ابزار انتخابات برای ما نشانگرترمیم نقاط ضعف و احیای نقاط قوت در جمهوری اسلامی است و این مهم با حضور و همراهی مردم قابل تحقق است؛ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، موجب تقویت نظام اسلامی و افزایش اقتدار کشور در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.

آیت‌الله اعرافی همچنین گفت: کسانی که مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد و ناامید می‌کنند، با پیشرفت و اقتدار کشور مخالفت هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری، قطعاً دلسوز مردم نیستند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان