تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام فراهم است


تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام فراهم است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم امن و با مشارکت حداکثری در استان فراهم شده است،گفت:انتخابات مایه اقتدار نظام و پل همگرایی و اتحاد وانسجام ملت است که باعث ترس دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،الیاس فتاحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست با دختران ایثارگر و شاهد استان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاششان را برای دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت بکار گرفته اند که خواب آنها تعبیر نخواهد شد،افزود:انتظار از مردمان قهرمان و دلاور استان این است که همچنان که در43 سال گذشته در بیش از 30 انتخابات همواره مشارکت حداکثری داشته اند از وظیفه شرعی و قانونی خود برای افزایش مشارکت و ایجاد یاس در دشمنان حضوری پر شور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همواره استان ایلام از استانهای با مشارکت بالای 75 درصد بوده از نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم خواست همه را به حصور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نماین،اظهار داشت:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سراسر استان فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی و قانونمداری در استان ایلام فراهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند،گفت:حضرت معصومه( س )نماد عزت و عظمت و بزرگی در اندیشه دینی و مکتب اهل بیت است، آن حضرت با برخورداری از مراتب علمی و فضل فردی در عرصه های اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشت.

فتاحی به ابعاد زندگانی حضرت معصومه و الگو سازی در میان دختران و بانوان سرزمین عزیزمان ایران و انتخاب روز دختر در این روز مبارک،افزود:: نامگذاری این روز یک حرکت نمادین برای گوشزد کردن شخصیت والای حضرت معصومه( س) و ترویج ابعاد زندگانی ان حصرت در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ابراز امیدواری کرد دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور،استوار و پر صلابت گام بر می دارند و همواره قله های رفیع علم و دانش را طی می کنند، با تاسی از سیره کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان اشاره و خاطرنشان کرد دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت :به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت های عظیم علمی، هنری و ورزشی زیادی در استان وجود دارد و شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم است.

فتاحی افزود:میدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندیهای دختران در استان فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات