ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟


ارمغان پنجره واحد معدن در خراسان رضوی چه بود؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه 1400 تعداد 24 مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری 29 مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می‌شود.

مرتضی اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت پنجره واحد معدن در خراسان رضوی اظهار کرد: پنجره واحد فیزیکی معدن در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون معادن با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور کاهش زمان اخذ استعلامات محدوده اکتشافات معدنی و اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن ایجاد شده است.

وی افرود: نمایندگان سازمان صمت؛ میراث فرهنگی، راه و شهرسازی؛ راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ آب منطقه‌ای؛ منابع طبیعی و خانه معدن خراسان رضوی در این پنجره مستقر شده‌اند و افزایش سرعت پاسخ‌دهی به استعلامات صادره توسط دستگاه‌های مذکور رضایت بالایی را در سطح تشکل‌های خصوصی ذیربط از جمله اتاق بازرگانی و خانه معدن استان موجب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ مورد و در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ مورد استعلام محدوده اکتشافی توسط سازمان صمت خراسان رضوی انجام شده که به محض صدور استعلامات موارد به نمایندگان مربوطه ارجاع شده و مستمرا پیگیری می‌شود.

اشرفی ادامه داد: شایان ذکر است سرعت عملکرد و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در دو ماه گذشته مناسب‌تر از دیگر ادارات استعلام شونده ارزیابی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی