رییس عقیدتی سیاسی ناجا:القای ناامیدی در کشور از تبلیغات مسموم دشمن است


رییس عقیدتی سیاسی ناجا:القای ناامیدی در کشور از تبلیغات مسموم دشمن است

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دعوت از مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: القای ناکارآمدی، یاس و ناامیدی در آستانه انتخابات از تبلیغات مسموم دشمن است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر یکشنبه در جشن دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» که در میدان امامزادگان دو خاتون حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در طول ۲۵۰ سال از دوران زندگی ائمه اطهار(ع) به جز مقطع کوتاهی در دوران امام علی(ع) حکومت اسلامی شکل نگرفت اما امام خمینی(ره) توانست این کار ناتمام ائمه اطهار را در عصر معاصر تمام کنند و نظام اسلامی را استقرار کنند.

وی ادامه داد: سال‌ها مجاهدت ائمه(ع) پشتوانه بزرگی برای حرکت تاریخی ملت ایران شد و امام راحل با پشتوانه اعتقادی، سیاسی و اعتراضی شیعه و با همراهی مردم توانست تاریخ‌ساز شود و حکومت شیعه را شکل دهد.

ادیانی، همراهی مردم را عامل مهمی در شکل‌گیری حکومت اسلامی دانست و گفت: اگر مردم با ائمه(ع) همراهی می‌کردند بی‌شک به حکومت می‌رسیدند اما این مهم با ابتکار امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از ظرفیت ائمه(ع) و همراهی مردم پس از یک هزار و ۴۰۰ سال در حساس‌ترین منطقه جهان شکل گرفت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن با حکومت علوی و فاطمی که تمام موجودیت غرب و حکومت‌های نامشروع را به چالش کشیده، مبارزه می‌کند و با تمام قوا تلاش دارد در آستانه انتخابات خواب شوم خود را تعبیر کند.

ادیانی ادامه داد: دشمن با تبلیغات مسموم و القای ناکارآمدی و یاس و ناامیدی و اینکه انتخابات تاثیری در سرنوشت مردم ندارد تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات بازدارد اما ملت ایران و این استان همواره نشان داده‌اند که حضور پررنگی در صحنه دارند.

وی همچنین به اهمیت انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: اگر درست انتخاب کنیم هر خدمتی به دست ریاست‌جمهوری جاری شود در ثواب آن سهیم هستیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا