ایران سالم‌ترین و واقعی‌ترین انتخابات را دارد


ایران سالم‌ترین و واقعی‌ترین انتخابات را دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، بی‌تاثیر بودن رای مردم را شبهه و حربه بی‌اساس دشمن دانست و گفت: مردم خود بهتر می‌دانند که سالم‌ترین و واقعی‌ترین انتخابات، انتخابات جمهوری اسلامی است.

سید ابوالقاسم کاظمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخلاف تحریف و شبهه‌پراکنی دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، مردم خود از درایت و هوشمندی بالایی برخوردارند و حرف حق را از باطل تمیز می‌دهند و همواره پشتوانه نظام اسلامی هستند.

کاظمی، اصل انقلاب اسلامی را بر پایه خواست و نظر مردم دانست و تصریح کرد: اکنون که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم بی‌شک هرکسی را مردم انتخاب کنند به عنوان رییس قوه مجریه اداره کشور را به دست خواهد گرفت.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های پیامبران و ائمه معصومین (ع) و خون صدها هزار شهید و تلاش‌های علما، اندیشمندان و ایثارگران بسیاری است که اکنون به صورت امانت در اختیار ما قرار داده شده است و حفظ این امانت و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و اسلام رسالت اصلی ماست.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه