فراهم بودن شرایط برای حفظ امنیت و سلامت مردم در حماسه سیاسی انتخابات


فراهم بودن شرایط برای حفظ امنیت و سلامت مردم در حماسه سیاسی انتخابات

استاندار خراسان جنوبی از فراهم بودن شرایط برای حفظ امنیت و سلامت مردم در حماسه سیاسی انتخابات خبر داد.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه ۲۴ خرداد در دیدار با آیت الله عبادی نمانده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، این است که تلاش کنیم، انتخابات در شرایطی امن و آرام و در خور شأن نظام برگزار شود .

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تأکید ما به همه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات، حرکت بر مدار قانون و رعایت اصل بی‌طرفی است.

استاندار خراسان جنوبی، موضوع انتخابات را مسئله‌ای مهم برای کشور عنوان و تصریح کرد: انتخابات در همه دوره‌ها حساس بوده و در این دوره نیز حساسیت‌های ویژه خود را دارد.

ملانوری افزود: فشارهای روانی و تبلیغاتی خارج مرزها برای کاهش سطح امید مردم به نظام و بی انگیزه کردن آنها به مشارکت در انتخابات، و در نتیجه تأثیرگذاری بر روند انتخابات و کمرنگ جلوه دادن نقش آن از مهم‌ترین دلایلی است که حساسیت شرایط موجود را بیشتر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان کارگزاران و تریبون داران نظام مسئولیت داریم که با آماده کردن شرایط، اعتمادسازی کنیم.

به گفته وی؛ مردم باید با خیال راحت و با انرژی مضاعف در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

استاندار خراسان جنوبی به تشریح اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت و گفت: به عنوان مجریان انتخابات، طی این مدت مقدمات کار را به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در همه استان مهیا کرده‌ایم.

ملانوری اظهار کرد: به جهت حفظ سلامت مردم، هم رأی دهندگان و هم رأی گیرندگان، دربرابر بیماری کرونا تمهیدات لازم درخصوص تأمین ماسک و لوازم بهداشتی و نیز رعایت فاصله اجتماعی اندیشیده شده است.

به گفته وی؛ افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور کمتر کردن تجمعات و رعایت ضوابط بهداشتی و البته دسترسی بهتر مردم صورت گرفته است.

ملانوری با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های کشوری و استانی، تا این لحظه استانی امن و راحت هستیم، خاطرنشان کرد: در حوزه بازار هم، به منظور رفاه حال مردم تلاش شده شرایط کنترل و مدیریت شود.

استاندار خراسان جنوبی، انتخابات را اولویت اول استان در شرایط فعلی عنوان و تصریح کرد: یکی از کارهای اساسی ما در این ایام، توجه به جنبه‌های مختلف تأثیرگذار بر انتخابات بوده، اما این حوزه سبب نشده از دیگر اقدامات عمرانی، نظارتی، ارزیابی و ... غافل شویم.

ملانوری از اقدامات ستاد توسعه خاوران گفت و با تأکید بر نتایج مطلوبی که در راستای معرفی استان، جذب سرمایه‌گذاران صاحب نام و ورود گروه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری طی این مدت به همراه داشته، ارائه گزارش تفسیری دراین زمینه را به فرصتی بهتر موکول کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید