افزایش 14 درصدی صادرات محصولات پلیمری بندرامام


افزایش 14 درصدی صادرات محصولات پلیمری بندرامام

صادرات محصولات پلیمری پتروشیمی بندرامام سال گذشته نسبت به سال 98، 14 درصد افزایش یافت و برای نخستین بار در تاریخ این مجتمع، صادرات محصولات پلیمری به رقم بی‌سابقه 109 هزار تن رسید.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندرامام، مجمع سالانه مدیریت فنی و تولید بسپاران پتروشیمی بندرامام برگزار و در آن دستاوردها و رکوردهای تولیدی پارسال این مدیریت تشریح شد.

پتروشیمی بندرامام در سال ۱۳۹۹ در راستای تحقق شعار پارسال «جهش تولید» برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدیریتی کارمحور را در دستور کار مدیریت‌ها قرار داد و با اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی مدیران و کارکنان، زنجیره «پلی‌الفین» در پتروشیمی بندرامام شاهد توسعه و دستاوردهای گسترده‌ای شد.

مدیریت فنی و تولید بسپاران با تولید حداکثری محصولات پلیمری خود موفق شد در دستاوردهای بزرگ اقتصادی پتروشیمی بندرامام نقش اساسی ایفا کند.

صادرات محصولات پلیمری در سال ۱۳۹۹ نسبت به پارسال ۱۴ درصد افزایش یافت و برای نخستین بار در تاریخ پتروشیمی بندرامام، صادرات محصولات پلیمری به رقم بی‌سابقه ۱۰۹ هزار تن رسید.

همچنین واحد پی‌وی‌سی (PVC) پتروشیمی بندرامام هم پارسال رکورد تازه‌ای ثبت کرد.

در سال‌های گذشته تولید واحد پی‌وی‌سی این شرکت هیچ‌گاه از ۱۶۲ هزار تن عبور نکرده بود، اما در سال ۱۳۹۹ مدیریت فنی و تولید بسپاران موفق شد تولید پی‌وی‌سی خود را به ۱۶۶ هزار تن برساند.

بسپاران هم‌راستا با سیاست‌های ابلاغی از مدیرعامل پتروشیمی بندرامام برای بومی‌سازی قطعات و کاتالیست‌ها حرکت کرد. همکاری کمیته ساخت داخل پتروشیمی بندرامام با متخصصان تولیدی شرکت، منتج به داخلی‌سازی کاتالیست K2 و جایگزین نوع خارجی، تست عملیاتی حلال ایزوپارافینیک پالایشگاه رازی به‌منظور توسعه منابع تأمین، استفاده از کاتالیست جدید در واحد پلی‌اتیلن سنگین و همکاری برای ساخت کاتالیست ایرانی و همچنین تعریف پروژه و موفقیت ساخت ۱۰۰ درصد ایمپلر یدکی بلور واحد پی‌وی‌سی برای نخستین بار شد.

مدیریت فنی و تولیدی رتبه نخست مدیریت دانش را در سطح مدیریت‌های شرکت پتروشیمی بندرامام به دست آورد.

شایان ذکر است که کارکنان و متخصصان پتروشیمی بندرامام افزون بر پایش مستمر واحدهای تولیدی مجتمع خود، برای پشتیبانی از تولید کشور، پارسال تعمیرات اساسی سانترفیوژ واحد پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام را با موفقیت انجام دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت