حضور 35 شرکت فعال نفتی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان


حضور 35 شرکت فعال نفتی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: هم‌اکنون در این شهرک علمی و تحقیقاتی، 21 شرکت در فهرست سازندگان صنعت نفت و 35 شرکت فعال در این بخش فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر قیصری امروز (دوشنبه، ۲۴ خردادماه) در آیین گشایش رسمی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با اشاره به اهداف پردیس مشترک نفت و گاز در پنج سال نخست گفت: قرار گرفتن ۸۰ شرکت فناور در فهرست سازندگان صنعت نفت، ۲۰۰ شرکت فناور فعال در زمینه صنعت نفت، ۱۰۰۰ محصول، خدمات فناورانه و دانش‌بنیان و ۴۰۰۰ فرصت شغلی برای دانش‌آموختگان، از مهم‌ترین اهداف پردیس مشترک نفت و گاز دانست.

وی افزود: در پردیس مشترک نفت و گاز، ۲۱ شرکت در فهرست سازندگان صنعت نفت، ۳۵ شرکت فعال در صنعت نفت و ۸۰ شرکت مرتبط وجود دارد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تصریح کرد: شرکت‌هایی که در این زمینه و در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال هستند خوشبختانه توانسته‌اند صادرات خوبی به بسیاری از کشورها داشته باشند، هرچند تحریم موانعی ایجاد کرد، اما این شرکت‌ها به الگوهای جدید برای صادرات روی آوردند.

قیصری عنوان کرد: صادرات محصولات ما به کشورهایی همچون روسیه، آذربایجان، مالزی و... بوده و بیش از ۷۵۰۰ نفر متخصص دانشگاهی نیز در این شرکت‌ها حضور دارند و خوشبختانه با گردش مالی خوبی نیز روبه‌رو بوده‌ایم، البته جلب اعتماد صنعتگران به این شرکت‌ها به‌ویژه صنعتگران حوزه نفت و گاز بسیار حائز اهمیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا