6 محصول موثر برای صاف کردن و نرم کردن فوری مو


6 محصول موثر برای صاف کردن و نرم کردن فوری مو

موهای صاف همیشه ترند و پرطرفدار بوده است. این نوع موها را می‌توان آزادانه رها کرد یا مدل‌های مختلفی به آن داد. افرادی که از این موهبت محروم هستند، برای اینکه از شر وز و جعد موهایشان خلاص شوند معمولا به سراغ روش‌های شیمیایی می‌روند. بسیاری از آرایشگاه‌ها خدمات مختلفی را برای صاف کردن مو […]

موهای صاف همیشه ترند و پرطرفدار بوده است. این نوع موها را می‌توان آزادانه رها کرد یا مدل‌های مختلفی به آن داد. افرادی که از این موهبت محروم هستند، برای اینکه از شر وز و جعد موهایشان خلاص شوند معمولا به سراغ روش‌های شیمیایی می‌روند. بسیاری از آرایشگاه‌ها خدمات مختلفی را برای صاف کردن مو ارائه می‌دهند، اما موهایی که به این روش صاف می‌شوند نهایتا تا یک سال دوام دارند و بعد از این مدت، عوارض جانبی مختلفی از جمله خشکی موها، ریزش مو، شوره سر و غیره نمایان می‌شود. در ادامه این مطلب از موتن رو قصد داریم بهترین محصولات را برای صاف کردن فوری مو معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱-نرم کننده مو هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل

نرم کننده موی با کیفیت هد اند شولدرز با دارا بودن روغن نارگیل، به طور عمیق موها را آبرسانی و تقویت می‌کند و برای افراد دارای موهای خشک و آسیب دیده گزینه‌ایده آلی محسوب می‌شود. روغن نارگیل موجود در این محصول، بدون اینکه کوچک‌ترین اثر چربی بر جای بگذارد، با رطوبت رسانی به تارهای مو آن‌ها را تقویت می‌کند و جلوی ایجاد موخوره و ریزش مو را می‌گیرد.

۲-اتو مو رمینگتون مدل S9600

اتو مو رمینگتون با پوشش سرامیکی خود، بعد از اتو کشیدن ظاهر موها را نرم و ابریشمی می‌کند. علاوه بر این، روکش سرامیکی باعث می‌شود اتو مو راحت‌تر حرکت کند و به ساقه مو آسیبی نرساند. صفحه نمایش دیجیتال این محصول، دمای صفحات را نشان می‌دهد و بین ۱۵۰ الی ۲۳۵ درجه تنظیم می‌شود. وجود سیم سه متری در اتو موی رمینگتون، آن را به گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در سالن‌های آرایشی تبدیل کرده است.

۳-شامپو صاف کننده مو درمومد

یکی از موثرترین محصولات برای صاف کردن و نرم کردن مو، شامپوی درمومد است. این شامپو با دارا بودن کراتین نه تنها منجر به صاف شدن موها می‌شود، بلکه بافت آسیب دیده مو را نیز ترمیم می‌کند. از طرف دیگر، این شامپو با دارا بودن پرو ویتامین B5 از ریشه تا ساقه مو را تقویت کرده و کیفیت ظاهری مو را نیز بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، چربی پوست کف سر و PH پوست سر را تنظیم می‌کند و وز و موخوره را رفع می‌کند.

۴-ماسک مو صاف کننده و براق کننده سیمفونی مدل ۲Care مناسب مو ضخیم، زبر و فر

ماسک موی صاف کننده و براق کننده سیمفونی با دارا بودن شی باتر و روغن جوانه گندم، گره‌های مو را باز می‌کند و سلامت مو را بهبود می‌بخشد. این ماسک شرایطی را به وجود می‌آورد که براشینگ و حالت دهی مو راحت‌تر انجام می‌شود و با ایجاد یک لایه محافظ، آسیبی را که ممکن است گرما به مو وارد کند کاهش می‌دهد.

۵-اتو مو حرفه‌ای با صفحه کراتین پرومکس مدل ۵۷۵۷k

اتو موی حرفه‌ای پرومکس، صفحات عریضی از جنس سرامیک دارد که دارای روکش کراتینی هستند و گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در سالن‌های آرایشی یا مصارف شخصی محسوب می‌شوند. این اتو مو در مدت زمان بسیار کوتاه، موها را صاف می‌کند. یون‌های منفی ایجاد شده توسط صفحات این اتو مو، الکتریسیته ساکن موها را حذف می‌کند و اجازه نمی‌دهد به موها کوچک‌ترین آسیبی وارد شود. اتو موی حرفه‌ای پرومکس علاوه بر سیم بلند ۳ متری، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و هنگام کار مزاحمتی برای شما به وجود نمی‌آورد.

6 محصول موثر برای صاف کردن و نرم کردن فوری مو

۶-بالم نرم کننده و تقویت کننده مو فولیکا حاوی کراتین E مناسب مو خشک و شکننده

بالم نرم کننده و تقویت کننده موی فولیکا با دارا بودن کراتین E، مواد مغذی را به موها می‌رساند و منجر به افزایش لطافت و درخشندگی مو می‌شود. از طرف دیگر، موهای خشک و شکننده را احیا، بازسازی و ترمیم می‌کند و با تاثیرگذاری فوری، افزایش حجم و براق شدن موها را به دنبال دارد. بالم نرم کننده و تقویت کننده موی فولیکا گره خوردگی و وز شدگی موها را از بین می‌برد و موهایی صاف و ابریشمی را به شما هدیه می‌دهد.

——————————————

پیشنهاد مقاله: صفر تا صد کراتینه مو به همراه مزایا و عوارض کلیک کنید

——————————————

چرا خرید محصولات صاف کننده و نرم کننده مو از موتن رو؟

موتن رو تخصصی‌ترین فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی در ایران است. تیم موتن رو با ارائه خدمات باکیفیت و متناسب با نیازهای نسل جوان، تمام سعی خود را به کار گرفته است تا محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین کند. همچنین با دادن حق انتخاب وسیع به کاربران خود و افزایش سطح آگاهی آن‌ها نسبت به کالای مورد نیازشان، سلامت و زیبایی مشتریان را تضمین می‌کند.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس